Żużel. Szok! Klub z PGE Ekstraligi zwolnił swojego szkoleniowca

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Michał Chęć / Narada ebut.pl Stali Gorzów
WP SportoweFakty / Michał Chęć / Narada ebut.pl Stali Gorzów
zdjęcie autora artykułu

Zaskakującą informację podała w czwartek ebut.pl Stal Gorzów. Ta za pośrednictwem mediów społecznościowych przekazała, że postanowiła zakończyć współpracę ze Stanisławem Chomskim.

- Zarząd Klubu Stal Gorzów informuje, że z dniem 26 września br. podjął decyzję o zakończeniu współpracy z trenerem Stanisławem Chomskim (pisownia oryginalna - dop.red.) - czytamy w komunikacie klubu na Facebooku.

- Dziękujemy trenerowi za jego oddanie, profesjonalizm i nieoceniony wkład w rozwój naszego zespołu. Jego pasja oraz zaangażowanie pozostawią trwały ślad w historii naszego klubu (pisownia oryginalna - dop.red.) - dodano.

Jest to o tyle zaskakująca informacje, że ebut.pl Stal jeszcze w środę rywalizowała w półfinale z Betard Spartą, a za sterami drużyny stał właśnie Stanisław Chomski. Gorzowianie co prawda przegrali 40:50, ale już w niedzielę odjadą pierwsze spotkanie o brązowy krążek PGE Ekstraligi. W tym momencie nie wiadomo, kto poprowadzi zespół w tej konfrontacji.

ZOBACZ WIDEO:"Brak honoru". Marcin Gortat uderza w grupę żużlowców

67-latek to jedna z legend Stali. Jeszcze jako zawodnik zdobył w gorzowskich barwach trzy złote medale Drużynowych Mistrzostw Polski. W latach 80. postanowił zająć się karierą trenerską.

Pierwszy etap głównego szkoleniowca swojego macierzystego klubu zaliczył w latach 1988–1995. Następnie po kilku sezonach przerwy powrócił w 1999 roku i pracował tam przez 10 lat.

Najbardziej udany był jednak ostatni pobyt, który miał początek w 2015 roku. Od tego momentu Stanisław Chomski wraz ze swoimi podopiecznymi wywalczył sześć krążków. W sezonie 2016 sięgnęli oni po tytuł Drużynowego Mistrza Polski. Wicemistrzami kraju byli w latach 2018, 2020 oraz 2022. Brązowy krążek wywalczyli za to w sezonach 2017 i 2021.

[url=/admin/wideo/48552]

[/url]

Źródło artykułu: WP SportoweFakty