Krzysztof Mrozek liczy na to, że zawodnicy ROW-u Rybnik będą występować na podobnym, niezłym poziomie. - Zależy nam na tym, by drużyna jechała równo i wszyscy dobrze punktowali. Nie chcę podziału na lidera i resztę. W każdym meczu w Rybniku ma być siedmiu świetnych żużlowców. Każdy z zawodników jest w stanie bardzo dobrze punktować i oni mają coś do udowodnienia. Jestem prezesem klubu i nie chcę nikogo wyróżnić - powiedział sternik rybnickiej drużyny.
Prezes ROW-u oznajmił, że niemal wszyscy żużlowcy "Rekinów" są już gotowi do sezonu. - Jeśli chodzi o zaplecze sprzętowe u naszych zawodników, to w tym roku każdy dostał wolną rękę i z tego co wiem, to wszyscy mają już praktycznie przygotowane motocykle. Andreas Jonsson na godzinach wyjeżdża do Gorican bądź Lonigo, by przetestować sprzęt. Rybniccy juniorzy - Kamil Wieczorek i Robert Chmiel również mają wszystko pozamawiane. Jeśli chodzi o Roberta to pomożemy mu i zakupimy mu silniki od jednego z najlepszych tunerów - stwierdził Krzysztof Mrozek.
Od tego sezonu będzie można zakupić w internecie wejściówki na mecze ROW-u Rybnik. Usługa ta wystartuje 1 kwietnia. - Ceny biletów są według mnie na normalnym poziomie. Musimy zadbać o to, by budżet po sezonie 2016 się zamknął i był na plusie. Jakąś część tego budżetu stanowią wpływy z biletów i karnetów. Musimy tak konstruować budżet, by przejechać sezon z dobrym wynikiem sportowym i finansowym - podkreślił prezes ROW-u.
Po kilku latach przerwy rybnicki klub będzie się ponownie identyfikował z rekinem.
- Wzory kevlarów oczywiście już są. Pierwszy pokaz owego kevlaru odbędzie się 5 marca na prezentacji drużyny,. Kombinezon zgodnie z oczekiwaniami kibiców będzie w kolorze czarnym i pojawi się na nim ponownie rekin. Na prezentacji ogłosimy również cztery spore tematy reklamowe i marketingowe, które będziemy prowadzić w najbliższym sezonie - oznajmił Krzysztof Mrozek.