Elitserien: Mocno osłabiona Dackarna poległa w Aveście. Skuteczny Fajfer

WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Oskar Fajfer na prowadzeniu
WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Oskar Fajfer na prowadzeniu

Dackarna Malilla w wyjazdowym meczu Elitserien z Masarną Avesta nie miała za wiele do powiedzenia. Mocno osłabieni goście przegrali 37:53.

[tag=904]

Dackarna Malilla[/tag] w Aveście musiała sobie radzić bez trzech czołowych żużlowców: Patryka Dudka, Maciej Janowski i Grega Hancocka. Ten pierwszy wziął wolne od żużla, by po dwóch upadkach dojść do zdrowia, drugi jest kontuzjowany, a trzeci, z uwagi na problemy osobiste, zawiesił karierę. Bez trzech armat goście nie mieli argumentów, by walczyć o wyjazdowe zwycięstwo.

Kłopoty kadrowe Dackarny Malilla bezlitośnie wykorzystała Masarna Avesta. W barwach gospodarzy szaleli zwłaszcza Antonio Lindbaeck i Kim Nilsson, szybkich Szwedów skutecznie wspierał też Oskar Fajfer. Polak w barwach miejscowej drużyny zgromadził 10 punktów z bonusem w pięciu startach, a jego wynik mógł być jeszcze lepszy, gdyby nie taśma w pierwszej gonitwie.

Jeśli chodzi o Dackarnę, zespołowi raczej nie pomógł Artur Czaja. Ten uzbierał tylko dwa "oczka" z bonusem w trzech wyścigach. Nie był to dla niego udany mecz.

Zobacz także:
Nadchodzi Artur Mroczka 2.0. "Koniec zabawy w żużel. Będę jak prawdziwy Nicki!"
PGE Ekstraliga. Emil Sajfutdinow jak wielki Tony Rickardsson! "Cały czas kontrolowałem sytuację"

Punktacja (za svemo.se):

Masarna Avesta - 53 pkt
9. Antonio Lindbaeck - 13+2 (1,2*,3,3,3,1*)
10. Aleksandr Łoktajew - zastępstwo zawodnika
11. Wadim Tarasienko - 2 (2,0,0,0,-)
12. Oskar Fajfer - 10+1 (t,3,3,1*,3)
13. Kim Nilsson - 14+1 (3,3,2,2,2*,2)
14. Martin Smolinski - 5+3 (2*,1,1*,1*)
15. David Bellego - 9 (3,0,3,1,2,0)

Dackarna Malilla - 37 pkt
1. Oliver Berntzon - 12+1 (0,2,1*,3,3,3)
2. Jacob Thorssell - 7 (2,2,0,0,1,2)
3. Vaclav Milik - 10 (3,2,2,3,d,0)
4. Frederik Jakobsen - 6+2 (1,1,1*,2,0,1*)
5. Patryk Dudek - zastępstwo zawodnika
6. Joel Kling - 0 (0,0,0)
7. Artur Czaja - 2+1 (1,0,1*)

Bieg po biegu:
1. (57,80) Nilsson, Thorssell, Lindbaeck, Berntzon - 4:2 - (4:2)
2. (58,30) Bellego, Smolinski, Czaja, Kling - 5:1 - (9:3)
3. (58,80) Milik, Tarasienko, Jakobsen, Bellego - 2:4 - (11:7)
4. (58,30) Nilsson, Berntzon, Smolinski, Czaja - 4:2 - (15:9)
5. (58,60) Bellego, Lindbaeck, Jakobsen, Kling - 5:1 - (20:10)
6. (58,60) Fajfer, Thorssell, Berntzon, Tarasienko - 3:3 - (23:13)
7. (58,60) Lindbaeck, Milik, Jakobsen, Tarasienko - 3:3 - (26:16)
8. (58,60) Fajfer, Milik, Czaja, Tarasienko - 3:3 - (29:19)
9. (58,20) Berntzon, Nilsson, Smolinski, Thorssell - 3:3 - (32:22)
10. (58,80) Lindbaeck, Jakobsen, Bellego, Kling - 4:2 - (36:24)
11. (58,20) Milik, Nilsson, Fajfer, Thorssell - 3:3 - (39:27)
12. (58,10) Berntzon, Bellego, Smolinski, Jakobsen - 3:3 - (42:30)
13. (58,70) Lindbaeck, Nilsson, Thorssell, Milik (d) - 5:1 - (47:31)
14. (58,70) Fajfer, Thorssell, Jakobsen, Bellego - 3:3 - (50:34)
15. (58,70) Berntzon, Nilsson, Lindbaeck, Milik - 3:3 - (53:37)

ZOBACZ WIDEO Inżynier z F1 pracuje nad sprzęgłem dla Łaguty. Niedługo zacznie nad silnikiem

Komentarze (1)
avatar
Amortyzatorek
21.05.2019
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Oski jako doparowy bez presji wymiata. Rafael wyczuł temat, jest dobrze :-)