[tag=3126]
Kamil Brzozowski[/tag] był jednym z głównych autorów awansu Abramczyk Polonii Bydgoszcz do eWinner 1. Ligi. Zawodnik nie tylko świetnie radził sobie na torze, ale także dobrze wywiązywał się z roli kapitana zespołu.
Wielu liczyło zatem, iż w 2020 roku Brzozowski utrzyma osiągnięty rok wcześniej poziom, będąc jednym z filarów beniaminka. Sezon zweryfikował jednak założenia, gdyż żużlowiec spisuje się dużo poniżej oczekiwań. Negatywnie o postawie gorzowianina wypowiedział się także Jerzy Kanclerz.
- Spodziewałem się po Kamilu więcej. Bardzo liczyłem na niego w meczach u siebie, gdzie zawodnik miał zdobywać więcej punktów. Oprócz meczów z Gdańskiem i z Gnieznem Kamil jednak zawiódł - stwierdził menedżer Polonii.
ZOBACZ WIDEO Unia nie zdenerwowała Smektały aneksem. Będzie rozmawiał o nowym kontrakcie
Takie słowa nie są rzucane na wiatr. Statystyki mówią, iż 33-latek ma średnią biegopunktową na poziomie 1,4. W meczach domowych nieznacznie przekracza ona 1,5 punktu na spotkanie, natomiast w pojedynkach wyjazdowych gorzowianin notuje jedynie nieco ponad 1,1 punktu na bieg.
We wszystkich statystykach żużlowiec jest najgorszym klasyfikowanym seniorem Polonii. Czarę goryczy może przelać fakt, iż wyższą średnią na torze w Bydgoszczy ma nawet junior - Tomasz Orwat. Mimo podanych liczb Brzozowski ma wsparcie od Kanclerza, który zamierza pomóc zawodnikowi wyjść z kryzysu.
- Nadal na niego liczymy. Nie odstawię też kapitana i zawodnika z problemami na resztę sezonu, gdyż jest to błędem. Żużlowcowi w trudnym momencie trzeba pomóc. Kamil ma po prostu problemy i szuka czegoś, co go odbuduje - stwierdził menadżer.
Jednocześnie prezes Polonii zaznaczył, że 33-latek nie wystąpi we wszystkich spotkaniach. - W jakimś meczu Kamil jednak odpocznie - powiedział Kanclerz. Być może żużlowiec otrzyma przerwę w niedzielnych derbach, gdyż nie znalazł się on w awizowanym składzie na mecz.
Czytaj także: Żużel. Grand Prix. Mikkel Michelsen zastąpił Martina Smolinskiego. Bartosz Smektała pierwszy rezerwowym cyklu!
Czytaj także: Żużel. Bez Hamulców 2.0: Wielkie plany transferowe Motoru. Będzie potęga na ścianie wschodniej? [FELIETON]