Umowa gwarantuje emisję skrótów ze wszystkich meczów w każdym sezonie rozgrywkowym, a także dostęp do produkcji typu highlights i lifestyle - emitowanych premierowo w serwisie WP SportoweFakty.
Nowa umowa przewiduje też wzajemne świadczenia marketingowe, szeroką współpracę w zakresie rozgrywek PGE Ekstraligi, PGE Indywidualnych Międzynarodowych Mistrzostw Ekstraligi i Gali PGE Ekstraligi oraz kontynuację produkcji i emisji materiałów wideo. Rocznie wyemitowanych zostanie ich blisko 800. Niezmiennie w żużlowym serwisie tematycznym WP SportoweFakty oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski będzie można zobaczyć magazyn internetowy PGE Ekstraligi. Zgodnie z nową umową, będzie on emitowany na żywo w trakcie rozgrywek, a także - raz w miesiącu - poza sezonem.
W zakończonym we wrześniu sezonie współpraca obu partnerów zaowocowała emisją około pięciuset materiałów wideo, które wyświetlono prawie 46 milionów razy. Jednym z najważniejszych elementów współpracy był rozwijający się z każdym rokiem internetowy Magazyn PGE Ekstraligi, który emitowano nie tylko w serwisie żużlowym WP SportoweFakty, ale także bezpośrednio ze strony głównej Wirtualnej Polski.
ZOBACZ WIDEO Legendarni zawodnicy komplementują Tomasza Lorka!
- Przedłużenie naszej współpracy jest naturalnym i przemyślanym krokiem, ponieważ Wirtualna Polska jest dla nas sprawdzonym partnerem i absolutnym numerem jeden jeśli chodzi o informacje ze świata żużla na polskim rynku portali horyzontalnych. Obecność PGE Ekstraligi w serwisach tematycznych, takich jak WP SportoweFakty, ale także na stronie głównej Wirtualnej Polski to gwarancja dotarcia do wszystkich kibiców PGE Ekstraligi. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości Magazynu PGE Ekstraligi, który rozwija się z każdym rokiem, a jego oglądalność sięgająca 400 tysięcy widzów to dla nas odpowiedź na zapotrzebowanie kibiców - powiedział Wojciech Stępniewski, Prezes Zarządu Ekstraligi Żużlowej.
- WP SportoweFakty to portal, który żużel ma we krwi od zawsze. Jesteśmy internetowym serwisem pierwszego wyboru dla kibiców żużla w Polsce, dlatego naturalnym kierunkiem jest dla nas współpraca z najlepszą ligą świata. Bardzo się cieszę, że będziemy współpracować również w kolejnych latach - mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.
Umowa między partnerami trwa nieprzerwanie od 2019 roku.
WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w listopadzie 2021 roku serwis odwiedziło 8 mln realnych użytkowników.
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w listopadzie 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21 mln Polaków.
Zobacz także:
- Kacper Gomólski: Przy problemach, dobrych ludzi zostaje niewielu. Zaufanie do mnie rozmyło się
- Klub z Polski zapłacił mu tylko za jeden mecz. Stracił przez to ponad 20 tys. euro!