Żużel. Falubaz miażdży rywali. Ranking social mediów eWinner 1. Ligi 2022

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

W tegorocznym rankingu social mediów w eWinner 1. Ligi nie było zaskoczenia. Nad wszystkimi zespołami zdecydowanie góruje jedna ekipa - Stelmet Falubaz Zielona Góra. Kto jeszcze uplasował się na podium?

1
/ 8

[b]

Trzeba przyznać, że w tym przypadku nie ma żadnego zaskoczenia. Niemiecki klub dopiero w ubiegłym roku rozpoczął przygodę z polską ligą i jeszcze nie zdążył przyciągnąć rzeszy nowych, polskich kibiców. Do tego umieszczany jest kontent jedynie po niemiecku, co może odstraszać Polaków.

Warto jednak zauważyć, że dzięki sukcesom sportowym niemiecka ekipa zanotowała całkiem pokaźną dynamikę wzrostu popularności swoich social mediów. Wielkim minusem jest brak kanału na Youtube.

Liczba polubień na Facebooku: 4 948 (8. miejsce) +21 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 1,3 tys. (8. miejsce) +86 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 277 (8. miejsce) +78 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: - (8. miejsce)

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

2
/ 8

Wilki Krosno zajęły przedostatnie miejsce w naszym zestawieniu, jednak wiele wskazuje, że to ostatnia tak odległa pozycja. Obecna ekipa z Podkarpacia to zupełnie inny zespół niż ten, który można było pamiętać z wcześniejszych lat. Wyniki sportowe idą wyraźnie w górę, w mediach społecznościowych może nie ma kreatywnego kontentu, ale póki co wystarcza, aby zdobywać nową publikę.

Liczba polubień na Facebooku: 13 233 (7. miejsce) +48 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 5,3 tys. (4. miejsce) +43 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 1 237 (6. miejsce) +97 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 86 662 (7. miejsce) +31 proc. rok do roku

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Czy jest szansa na powrót zagranicznego juniora? PGE Ekstraliga odpowiada

3
/ 8

To miejsce odzwierciedlające pozycje Orła Łódź w gronie ekip z eWinner 1. Ligi. W minionym roku sportowo nie zachwycili, a komunikacja z fanami poprzez media społecznościowe również pozostawia wiele do życzenia. Wydaje się, że robione jest niezbędne minimum, a to raczej za mało, aby przebić w walce z innymi łódzkimi klubami.

Liczba polubień na Facebooku: 18 451 (6. miejsce) +5 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 5,2 tys. (6. miejsce) +16 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 2 924 (5. miejsce) +15 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 113 998 (6. miejsce) + 17 proc. rok do roku

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

4
/ 8

Dopiero 5. miejsce bydgoszczan może być dla wielu zaskoczeniem. Należy jednak pamiętać, że w latach kiedy media społecznościowe zdobywały ogromną popularność, to Polonia dogorywała na ligowych arenach. Teraz jest zupełnie inaczej. Klub z Bydgoszczy prezentuje się coraz lepiej sportowo, a i pod względem aktywności w mediach społecznościowych zaczyna to wyglądać obiecująco. Świadczy o tym chociażby bardzo dobra dynamika wzrostów na poszczególnych kanałach.

Liczba polubień na Facebooku: 23 324 (4. miejsce) +16 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 4,9 tys. (7. miejsce) +32 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 4 078 (4. miejsce) +20 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 336 330 (4. miejsce) +163 proc. rok do roku

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

5
/ 8

Od momentu reaktywacji Aforti Start Gniezno czyni postępy na wielu polach - organizacyjnym, sportowym (chociaż akurat ostatni sezon to nie najlepszy na to dowód), jak i promocyjnym. Dynamika wzrostów na kanałach social media gnieźnieńskiego klubu pokazuje, że idą do przodu i już niedługo mogą pokusić się o atak na podium naszego corocznego zestawienia.

Liczba polubień na Facebooku: 22 312 (5. miejsce) +7 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 6,2 tys. (3. miejsce) +22 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 704 (7. miejsce) +78 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 556 710 (3. miejsce) +22 proc. rok do roku

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

6
/ 8

Wydaje się, że Zdunek Wybrzeże Gdańsk w ostatnich latach pod względem sportowym częściej rozczarowywało, niż zachwycało. Tego jednak nie można powiedzieć o ich obecności w mediach społecznościowych. Klub jest aktywny, może to nie jest szczyt kreatywności, ale zdecydowanie powyżej ligowej średniej, co pozwoliło im wejść na podium rankingu.

Liczba polubień na Facebooku: 24 020 (3. miejsce) +1 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 5,3 tys. (4. miejsce) +10 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 4 264 (3. miejsce) +11 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 366 250 (5. miejsce) +57 proc. rok do roku

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

7
/ 8

Paradoksalnie, w ostatnim sezonie ROW Rybnik był jednym z klubów, które gorzej zarządzały mediami społecznościowymi. Zresztą temu zjawisku sporo miejsca poświęcono na branżowych forach, ostatecznie narzekania kibiców pomogły i zaczęto coś z tym robić. Ostatecznie rybniczanie zajęli 2. miejsce, chociaż wydaje się, że bardziej dyskontują niedawną obecność w PGE Ekstralidze niż ostatnią kreatywność.

Liczba polubień na Facebooku: 25 082 (2. miejsce) +3 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 8,2 tys. (2. miejsce) +6 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 5 165 (2. miejsce) +8 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 1 667 708 (2. miejsce) +23 proc. rok do roku

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

8
/ 8

Bezsprzeczny lider naszego zestawienia. Stelmet Falubaz pod względem jakości prowadzenia mediów społecznościowych przewyższa tę ligę przynajmniej o dwie klasy. Zresztą nie można się dziwić, bo zielonogórzanie od lat wygrywali ten ranking na najwyższym poziomie rozgrywkowym. Wydaje się, że inne kluby eWinner 1. Ligi mają teraz kogoś od kogo mogą czerpać dobre wzorce.

Liczba polubień na Facebooku: 84 547 (1. miejsce) +2 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 27,9 tys. (1. miejsce) +4 proc rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 10 607 (1. miejsce) +7 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 8 216 370 (1. miejsce) +7 proc. rok do roku

Dane na dzień 25 stycznia 2022 r.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (10)
avatar
Kacper.U.L
29.01.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W E-lidze Byki szaleją bez wstydu na golasa z prowokacjami w tle na forach tych społecznościowych zaś w Nice Myszowate gdyż nie ma Apatora.I oby nie było:)  
avatar
Angrift
29.01.2022
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Zyczenia propaganda=Magia Falubazu  
avatar
Lukim81Pomorskie-Śląskie
29.01.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Może poczekajmy do rozgrywek gdy wystartuje liga kto będzie najlepszy,połowa sezonu coś już zweryfikuje.Ale jako zielonogórzanin to normalna rzecz że kibicuję myszom.  
avatar
vitalij
29.01.2022
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Tabela po korekcie:  1 Falubaz.2.Polonia B.3.Wilki K.4.Start G.5.Wybrzeże G.6.Orzeł Ł.7.Row.8.Landshut  
avatar
kibicujmy kulturalnie
29.01.2022
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
A tutaj podaje tabele 1 ligi 2022  -----  1.Polonia Bydgoszcz  2.Falubaz ZG  3.Wilki Krosno  4.Orzeł Łodz  5.Row Rybnik  6.TransDevils Landshut  7.Wybrzeze Gdansk  8.Start Gniezno