Alfa Romeo ze względu na brak wyścigów Formuły 1 znalazła się w trudnym położeniu, bo zespół pozbawiony jest części wpływów, jakie w normalnych warunkach wpłacaliby sponsorzy oraz sama F1. Jednak nawet w takim okresie ekipa z Hinwil potrafiła zaangażować się w kampanię "Save The Children", która pomaga potrzebującym dzieciom.
Zespół Roberta Kubicy we współpracy z Creightivist przygotował kolekcję ubrań #GarageTime, która ma nawiązywać do obecnego okresu pandemii i sytuacji, w której wiele osób zmuszone jest pozostać w domach.
"Ekskluzywna kolekcja obejmuje bluzy i koszulki retro z nowym logo #GarageTime, jak i piętnaście retro i obecnych tapet z sezonu 2019 i wyścigu w Melbourne w roku 2020, który nigdy się nie wydarzył" - poinformowała Alfa Romeo, nawiązując do odwołanego w marcu Grand Prix Australii.
ZOBACZ WIDEO: Koronawirus. Czy zabraknie pieniędzy na polski sport? "Liczę na to, że budżet ministerstwa sportu będzie wyglądał tak samo"
Na jednej z koszulek i bluz można zobaczyć specjalną grafikę #GarageTime, na której nie zabrakło Kubicy w domowych warunkach. Autor projektu podszedł do tematu z humorem, bo przedstawił Polaka jako osobę trenującą we własnym pokoju na rowerze, ubranego w koszulkę z napisem "I love Poland".
"Kolekcja została zaprojektowana przez artystę z Walencji, Juana Alcalę. Ubrania są w różnych kolorach, rozmiarach i można je dobrowolnie konfigurować" - dodał zespół z Hinwil.
"Obecna pandemia dotyka wszystkich bez wyjątku, ale szczególnie mocno uderza w najbardziej wrażliwych członków naszego globalnego społeczeństwa. W dzieci w biednych rejonach, w obszarach dotkniętych kryzysem czy też znajdujących się w obozach dla uchodźców. Akcja #GarageTime ma na celu im pomóc" - poinformowała Alfa Romeo.
Każdy, kto zakupi produkt z kolekcji #GarageTime, weźmie udział w losowaniu nagrody ufundowanej przez Alfę Romeo. Aby tak się stało, po zakupie produktu należy umieścić w social mediach selfie z nabytą bluzą czy koszulką, umieszczając przy tym tag #GarageTime.
- Dzielenie się dobrem i solidarność zyskują na znaczeniu w tym trudnym okresie, gdy kryzys dotyka cały świat. Odpowiedzialność społeczna zawsze odgrywała dużą rolę w naszej kulturze korporacyjnej. Dlatego jestem dumny, że jako grupa Sauber i Alfa Romeo staramy się wykorzystać obecny kryzys po to, by wesprzeć najbardziej wrażliwe istoty na tym świecie. Dzieci - poinformował Frederic Vasseur, szef Alfy Romeo.
Sauber ruszył z fajną akcją #GarageTime. Kupując ubrania ze specjalnej kolekcji, można wspomóc dzieci w potrzebie. Jest nawet Robert Kubica na jednej z grafik pic.twitter.com/mdBsP1YFGy
— Łukasz Kuczera (@Kuczer13) May 5, 2020
Czytaj także:
Lewis Hamilton w Ferrari?
Aplikacja do śledzenia kierowców. Sposób na wyścigi w dobie koronawirusa