F1. Alfa Romeo wspiera potrzebujące dzieci. Piękny gest zespołu Roberta Kubicy

Materiały prasowe / Alfa Romeo Racing ORLEN / Na zdjęciu: Robert Kubica
Materiały prasowe / Alfa Romeo Racing ORLEN / Na zdjęciu: Robert Kubica

Alfa Romeo w trudnym okresie postanowiła wspomóc fundację Save The Children. Zespół Roberta Kubicy stworzył kolekcję ubrań #GarageTime, z których dochód przeznaczony zostanie na wsparcie dla potrzebujących dzieci.

Alfa Romeo ze względu na brak wyścigów Formuły 1 znalazła się w trudnym położeniu, bo zespół pozbawiony jest części wpływów, jakie w normalnych warunkach wpłacaliby sponsorzy oraz sama F1. Jednak nawet w takim okresie ekipa z Hinwil potrafiła zaangażować się w kampanię "Save The Children", która pomaga potrzebującym dzieciom.

Zespół Roberta Kubicy we współpracy z Creightivist przygotował kolekcję ubrań #GarageTime, która ma nawiązywać do obecnego okresu pandemii i sytuacji, w której wiele osób zmuszone jest pozostać w domach.

"Ekskluzywna kolekcja obejmuje bluzy i koszulki retro z nowym logo #GarageTime, jak i piętnaście retro i obecnych tapet z sezonu 2019 i wyścigu w Melbourne w roku 2020, który nigdy się nie wydarzył" - poinformowała Alfa Romeo, nawiązując do odwołanego w marcu Grand Prix Australii.

ZOBACZ WIDEO: Koronawirus. Czy zabraknie pieniędzy na polski sport? "Liczę na to, że budżet ministerstwa sportu będzie wyglądał tak samo"

Na jednej z koszulek i bluz można zobaczyć specjalną grafikę #GarageTime, na której nie zabrakło Kubicy w domowych warunkach. Autor projektu podszedł do tematu z humorem, bo przedstawił Polaka jako osobę trenującą we własnym pokoju na rowerze, ubranego w koszulkę z napisem "I love Poland".

"Kolekcja została zaprojektowana przez artystę z Walencji, Juana Alcalę. Ubrania są w różnych kolorach, rozmiarach i można je dobrowolnie konfigurować" - dodał zespół z Hinwil.

"Obecna pandemia dotyka wszystkich bez wyjątku, ale szczególnie mocno uderza w najbardziej wrażliwych członków naszego globalnego społeczeństwa. W dzieci w biednych rejonach, w obszarach dotkniętych kryzysem czy też znajdujących się w obozach dla uchodźców. Akcja #GarageTime ma na celu im pomóc" - poinformowała Alfa Romeo.

Każdy, kto zakupi produkt z kolekcji #GarageTime, weźmie udział w losowaniu nagrody ufundowanej przez Alfę Romeo. Aby tak się stało, po zakupie produktu należy umieścić w social mediach selfie z nabytą bluzą czy koszulką, umieszczając przy tym tag #GarageTime.

- Dzielenie się dobrem i solidarność zyskują na znaczeniu w tym trudnym okresie, gdy kryzys dotyka cały świat. Odpowiedzialność społeczna zawsze odgrywała dużą rolę w naszej kulturze korporacyjnej. Dlatego jestem dumny, że jako grupa Sauber i Alfa Romeo staramy się wykorzystać obecny kryzys po to, by wesprzeć najbardziej wrażliwe istoty na tym świecie. Dzieci - poinformował Frederic Vasseur, szef Alfy Romeo.

Czytaj także:
Lewis Hamilton w Ferrari?
Aplikacja do śledzenia kierowców. Sposób na wyścigi w dobie koronawirusa

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.