Brytyjska prasa poinformowała, że Manchester United prowadzi rozmowy z przedstawicielami firmy Tinder, której logo miałoby się pojawić na rękawach koszulek pierwszej drużyny w kolejnym sezonie.
Rocznie klub z Old Trafford zarobiłby dzięki umowie sponsorskiej 12 milionów funtów. Dodajmy, że ponad cztery razy więcej (50 mln) Man Utd otrzymuje od Chevroleta jako głównego sponsora, za miejsce z frontu trykotu meczowego.
Gdyby kontrakt został podpisany, Manchester United byłby już dziesiątym klubem w Premier League ze logiem sponsora na rękawie koszulki.
Dodajmy, że Tinder związał się niedawno umową z SSC Napoli, a twarzą współpracy został polski napastnik tej drużyny Arkadiusz Milik, który w celu promocji założył nawet konto w tej aplikacji.
Aplikacja mobilna Tinder to darmowy serwis randkowy, z którego codziennie 10 milionów ludzi w 24 językach świata.
ZOBACZ WIDEO Reklamodawcy mogą płacić fortunę Lewandowskiemu