Drużynowi Wicemistrzowie Polski już jakiś czas temu pozyskali sponsora tytularnego, co miało duży wpływ na budowę budżetu klubu na sezon 2023. To nie oznacza jednak, że sprawa wsparcia partnerskiego została w klubie uznana za temat zamknięty.
Efektem wielu żmudnych rozmów jest nawiązanie bardzo ważnej współpracy. W piątek ogłoszono, że sponsorem głównym ebut.pl Stali Gorzów został KGHM Polska Miedź S.A.
- Stal Gorzów jest klubem z tradycjami i ogromnym potencjałem, to 9-ciokrotny drużynowy Mistrz Polski. KGHM to również zgrana drużyna z sercem na Dolnym Śląsku, ale z wielką sympatią spoglądamy na województwo Lubuskie. Mamy tam ulokowaną jedną z naszych spółek, mamy plany biznesowe związane z koncesjami na wydobycie. Nasze zaangażowanie w klub z Gorzowa Wielkopolskiego to wzmocnienie naszych dobrosąsiedzkich relacji - powiedział Tomasz Zdzikot, prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A., którego cytujemy za informacją prasową.
- Efektem naszych spotkań było podjęcie negocjacji, które zakończyły się sukcesem. W imieniu wszystkich kibiców gorzowskiego klubu dziękuję prezesowi KGHM za zaufanie jakim obdarzył zarząd Stali Gorzów – dodał Władysław Dajczak, wojewoda lubuski.
ZOBACZ WIDEO: ebut.pl Stal Gorzów postawiła jasne wymagania Oskarowi Fajferowi
O tym, że KGHM zaangażuje się w Stal Gorzów było wiadomo od kilku dni, bowiem logo tego partnera znalazło się na kevlarach drużyny. Jednak dopiero 31 marca podpisano oficjalnie umowę.
- Cieszę się, że wartość marketingowa marki Stal Gorzów została doceniona i KGHM dołącza do licznego grona sponsorów gorzowskiej drużyny. Wierzę, że nasza współpraca będzie miała charakter długofalowy i pozytywnie wpłynie na rozwój Stali Gorzów - mówił Waldemar Sadowski, prezes Stali Gorzów.
Czytaj także:
Znają swoje miejsce w szeregu. Promotor mówi o ekspansji SEC
Nowe informacje ws. żużla w Krakowie