KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Gollob i Holta nie pojadą w finale ZK

Piotr Protasiewicz, Norbert Kościuch, Daniel Jeleniewski, Grzegorz Zengota i Krzysztof Jabłoński wystartują w sobotnim finale Złotego Kasku. Z udziału w turnieju zrezygnowali Tomasz Gollob, Rune Holta, Janusz Kołodziej, Rafał Dobrucki i Robert Kościecha. Rezerwowymi będą Rafał Okoniewski i Maciej Kuciapa.
Dawid Cysarz
Dawid Cysarz

Lista startowa:
1. Krzysztof Kasprzak (Unia Leszno)
2. Piotr Protasiewicz (ZKŻ Kronopol Zielona Góra)
3. Tomasz Chrzanowski (Lotos Gdańsk)
4. Adrian Miedziński (Unibax Toruń)
5. Tomasz Jędrzejak (Atlas Wrocław)
6. Sebastian Ułamek (Złomrex Włókniarz Częstochowa)
7. Jarosław Hampel (Unia Leszno)
8. Norbert Kościuch (PSŻ Milion Team Poznań)
9. Damian Baliński (Unia Leszno)
10. Piotr Świderski (RKM Rybnik)
11. Grzegorz Walasek (ZKŻ Kronopol Zielona Góra)
12. Daniel Jeleniewski (Atlas Wrocław)
13. Grzegorz Zengota (ZKŻ Kronopol Zielona Góra)
14. Krzysztof Jabłoński (Lotos Gdańsk)
15. Adam Skórnicki (PSŻ Milion Team Poznań)
16. Wiesław Jaguś (Unibax Toruń)

R1. Rafał Okoniewski (Polonia Bydgoszcz)
R2. Maciej Kuciapa (RKM Rybnik)

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
pzm.pl
Komentarze (74)
  • fighter Zgłoś komentarz
    MlodyLeszno twoje wypowiedzi sa coraz zabawniejsze i coraz mniej obiektywne...jesli ktos wspomina gp sprzed 7lat to nie trzeba tutaj nic wiecej komentowac (notabene wtedy bylo z golloba troche
    Czytaj całość
    konkretnego zawodnika, nie to co teraz...) ale takie d...wlazy jak ty sa zbyt zapatrzone zeby zrozumiec niektore rzeczy
    • MłodyLeszno Zgłoś komentarz
      DO fighter: ZA TO TY PEWNIE NIE NALEZYSZ DO "NAIWNIAKOW" I NA MECZE ZUZLOWE NIE CHODZISZ BO ZAOSZCZEDZISZ W KONCU PO CO GOLLOBOWI NABIJAC KASE...P.S. NIE WIEM CZY WIESZ ALE GOLLOB WYGRAL JUZ NA
      Czytaj całość
      SZTUCZNYM TORZE W TYM ROKU...MALO TEGO WYGRAL SWEGO CZASU GP NIEMIEC NA SZTUCZNYM PRZEMOCZONYM TORZE W BERLINIE WIEC WCALE NIE POWIEDZIANE ZE NIE WYGRALBY NA STADIONIE ARENA AUF SCHALKE...BYLBY GLOWNYM FAWORYTEM!!!
      • FIGHTER Zgłoś komentarz
        OJ DZIECIAKI...HOLTA NIE POJEDZIE BO PODDAJE SIE OPERACJI REKONSTRUKCJI OBOJCZYKA. GDYBY NIE TO NAPEWNO PRZYJECHALBY PO PARE ZLOTYCH.....A GOLLOB NO COZ...PRZYGWIAZDORZYL....W OSTATNIM GP
        Czytaj całość
        OTRZYMAL MOZNA POWIEDZIEC GRATIS KASE, KTOREJ BY NIE WYWALCZYL W GELSEN I ODPOCZYWA, SMIEJAC SIE Z NAIWNIAKOW TAKICH JAK WIEKSZOSC Z WAS
        • WRC Zgłoś komentarz
          Ja myślę ,że jest to świetna okazja do rewanżu za IMP i do pokazania swojej wartości w trakcie rozmów kontraktowych. Ale jak widać nawet ikona osikała ZK.A ja i tak przyjadę.
          • fanka Jarka:)) Zgłoś komentarz
            JAREK HAMPEL JAREK!!! wygrasz ZK:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
            • penhal Zgłoś komentarz
              Do Młody Leszno czujesz bluesa -masz rację pozdrawiam .Słyszałem że po zawodach o wielką kasę pojadą 4 Wspaniali Wojaczek w czerwonym,Grodzki w niebieskim,Spychała w białym,i chyba Lis
              Czytaj całość
              w żółtym o najlepszy przekręt roku a że sędziuje Bryła to stawiam na Wojaczka/Cardiff/
              • Siany Zgłoś komentarz
                Walaska,Jaguśa,Protasiewicza,Zengoty też nie będzie Będzie to "Zardzewiały Kask"
                • MłodyLesznoS Zgłoś komentarz
                  TOMEK GOLLOB O TYLKO ON ZA SERCE ZA WALKE ZA DPS ZA GP ZA MEDALE ZA PIEKNE AKCJE ZA PODKRESLANIE POLSKOSCI ZA MAZURKA ZA WSZYSTKO CO ZROBIL DLA POLAKOW DZIEKUJE!!!!!A ZLOTY KASK...???TYLKO PRZEZ
                  Czytaj całość
                  TO NIE BYL OFICJALNYM MISTRZEM SWIATA 1999 BYLEM WE WROCLAWIU W 1999 I WIEM ZE MORALNYM MISTRZEM JEST ON...RESZTA NIE JEST A STANIE NIGDY SIE DO NIEGO POROWNYWAC Z WALASKIEM ULAMKIEM KASPRZAKIEM BALINSKIM HAMPELEM JAGUSIEM KOLODZIEJEM HOLTA(POLAKIEM???) NA CZELE...PO PROSTU JESTEM Z LESZNA ALE TOMASZ GOLLOB JEST SKARBEM NARODOWYM I ZAWSZE BEDE GO CENIL WYZEJ NIZ NASZYCH ZAWODNIKOW...JAK SIE NARAZAM KIBICOM UNII TO TRUDNO...MOZE KIEDYS PRZEMEK PAWLICKI BEDZIE TYLE SAMO DLA MNIE ZNACZYL CO TOMASZ GOLLOB!!!OBY....GDY TOMASZ GOLLOB WYJEZDZA NA TOR JESTEM DUMNY ZE JESTEM POLAKIEM!!!
                  • STAL GORZÓW ! Zgłoś komentarz
                    A wy napinacze byscie pojechali za 60 gr na słonecznik nie ? Jak sie połamac to za konkretną cene a nie za grosze !
                    • xxx Zgłoś komentarz
                      z tego co wiem to jeszcze sie ma wycofac 5 zawodnikow z tej stawki wiec zawody beda slabo obsadzone juz nikomu sie nie chce jezdzic o tej porze roku hehehe i dobrze po co ryzykowac jak juz tak
                      Czytaj całość
                      po sezonie
                      • TYLKO ROW Zgłoś komentarz
                        Swiderek najlepszy !!
                        • Mietek Zgłoś komentarz
                          Spodziewałem się takiego obrotu sprawy,ale myślałem, że wcześniej zawodnicy będą rezygnować. Szkoda,ale po raz kolejny widać, że Złoty Kask mało zawodników interesuje.
                          • Idioci Zgłoś komentarz
                            No a specjalnie dla nich był przekładany Złoty Kask, a oni to teraz mają gdzieś to jest chore co ci działacze robią po co przekładają impreze dla 2 gości którzy i tak rezygnują
                            Zobacz więcej komentarzy (44)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×