Oficjalnie: koniec Speedway Best Pairs. Zawody przechodzą do historii

WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Fogo Power: Emil Sajfutdinow, Jarosław Hampel
WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Fogo Power: Emil Sajfutdinow, Jarosław Hampel

To koniec cyklu Speedway Best Pairs. Firma One Sport oficjalnie poinformowała o rezygnacji z dalszego organizowania turnieju parowego.

W tym artykule dowiesz się o:

Cykl Speedway Best Pairs miał krótką, ale burzliwą historię. One Sport wpadło na pomysł jego organizacji w związku z brakiem mistrzostw świata par w żużlowym kalendarzu. Pierwszą edycję SBP pod sztandarem firmy z Torunia zorganizowano w roku 2013 i okazało się, że pomysł chwycił. W środowisku zawody promowano jako nieoficjalne mistrzostwa świata par.

Tyle że z czasem o swoje upomniało się BSI. Brytyjczykom przypomniało się, że mają na wyłączność prawa do organizacji zawodów, w których rywalizują drużyny narodowe. To przekreślało dotychczasową formułę Speedway Best Pairs.

One Sport się nie poddało i kontynuowało projekt, ale do rywalizacji przystępowały już pary w ramach konkretnych ekip sponsorskich. Efekt był taki, że z czasem zainteresowanie imprezą malało, a na trybunach zaczęło się pojawiać coraz mniej widzów.

ZOBACZ WIDEO Marcin Majewski: Tomek Gollob budzi się do życia

Dlatego też decyzja toruńskiej firmy o rezygnacji ze Speedway Best Pairs nie dziwi. Tym bardziej w sytuacji, w której BSI zaczęło organizować Speedway of Nations, w których mamy do czynienia z rywalizacją par.

Komentarze (8)
avatar
Ryszard Nejman
2.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pomysł ekip sponsorskich był niewypałem... Ale zastanawia mnie czemu nie próbowali z parami klubowymi, taka formuła miałaby większą szansę 
avatar
zac
28.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Lubię to! :D 
avatar
speed_koleina
25.01.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Turniej można było nieco lepiej ogarnąć jeśli chodzi o zawodników do składów danej ekipy i byłoby ciekawiej.
Kolejna sprawa to, że Eurosport słabo pokazuje żużel, dużo lepiej wygląda to w nc ,
Czytaj całość
avatar
KOMbyy
25.01.2019
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Przyznam się, że oglądałem Speedway Best Pairs tylko po to, żeby zobaczyć w jakiej dyspozycji są zawodnicy przed najbliższym spotkaniem ligowym. Sama rywalizacja "drużyn sponsorskich" kompletni Czytaj całość
avatar
Sellex
25.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
SBPairs... Marketingowa próba tworzenia czegos więcej niż świetne ligowe emocje i walka o majstra GP.... Taki deser bez przyszłości. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.