Wartość medialna salonu Zdunek liczona w milionach. Prezes Wybrzeża zachwycony

Tadeusz Zdunek, prezes Wybrzeża i właściciel salonu Renault chwali się wysoką wartością medialną swojej firmy w branży samochodowej. - Jest liczona w milionach, a konkurencję zdystansowaliśmy o kilka długości - mówi Zdunek.

Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
Tadeusz Zdunek WP SportoweFakty / Adrian Skorupski / Na zdjęciu: Tadeusz Zdunek
16300 razy pojawiała się nazwa Zdunek w mediach. Dla Tadeusza Zdunka, prezesa Zdunek Wybrzeża Gdańsk jest to powód do domu. Dzięki temu wynikowi jest zdecydowanym liderem w branży samochodowej. Druga firma w kolejności osiągnęła wynik 3600. Od Zdunka dzieli ją przepaść.

- Moim zdaniem niesamowity wynik zawdzięczamy głównie temu, że jesteśmy w żużlu - komentuje Zdunek. - Wspieramy też żeglarza Piotra Myszkę, dziennikarza Mateusza Borka, bokserów, ale jednak to obecność w nazwie Wybrzeża nabija nam w głównej mierze licznik. Dzięki ogólnemu wynikowi nasza wartość medialna jest liczona w milionach złotych.

Wybrzeże zaprezentowane. Ważna deklaracja prezesa Zdunka

- Trochę się tylko martwię tym, co będzie dalej. Długi popłacone, zaległości nie ma, sensacji nie ma, więc liczba publikacji nas dotyczących może spaść - śmieje się Zdunek, ale to oczywiście żart, bo na ubiegłoroczny wynik nie złożyły się bynajmniej żadne skandale i afery. W poprzednich sezonach mieliśmy aferę korupcyjną (zawodnik Wybrzeża oskarżył sponsora Get Well Toruń, że chciał go przekupić), był też mały skandal z zawodnikami (przedłużyła się zabawa kończąca sezon), ale sezon 2018 był wyjątkowo spokojny. W ciemno można stwierdzić, że wynik został zbudowany na pozytywnych informacjach.


ZOBACZ WIDEO Marcin Majewski: Tomek Gollob budzi się do życia


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Czy przykład Zdunka pokazuje, że warto być sponsorem żużla?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×