Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Żużel. Jak polski żużel wieźć na plecach Zmarzlika? PR-owcy dostali na srebrnej tacy pod nos wyjątkowego gotowca

Bartosz Zmarzlik jest od soboty Najlepszym Sportowcem Polski. Od kilku tygodni trwają za to debaty jak sukces IMŚ wykorzystać do promocji dyscypliny. - Czas, aby do roboty wzięli się marketingowcy w związkach żużlowych - mówi Marta Półtorak.
Kamil Hynek
Kamil Hynek
Bartosz Zmarzlik i Robert Lewandowski Newspix / Rafał Oleksiewicz / Bartosz Zmarzlik i Robert Lewandowski

TAURON zaprasza na Speedway Euro Championship w Rybniku. Oglądaj w Eurosporcie!

Według byłej prezes klubu z Rzeszowa plebiscytowe zwycięstwo Zmarzlika nad Robertem Lewandowskim, który w skali globalnej bije na głowę rozpoznawalnością trzeciego w historii indywidualnego mistrza świata z Polski powinno zostać przez marketingowców i PR-owców z żużlowych związków wyciśnięte jak cytrynę. 

- Nie wolno nam przespać tego okresu. Po prostu nie wyobrażam sobie, żeby mogło do tego dojść. Ten moment do promocji żużlowej marki bezwzględnie powinni wykorzystać wszyscy. Począwszy od Bartka, przez PGE Ekstraligę, PZM na GKSŻ kończąc. Kolejność dowolna. Szefowie tych organizacji muszą pracować na pełnych obrotach, aby następnych kilka miesięcy, łącznie z początkiem sezonu mówiąc brzydko, ale dosadnie, za pomocą Bartka "sprzedawać" nam żużel w szerszej perspektywie - woła Marta Półtorak. - To ich czas. Media i kibice w okresie głosowania plan wykonały z nawiązką - dodaje.

CZYTAJ TAKŻE: To on uruchomił lawinę dla Zmarzlika

Półtorak nie ma wątpliwości, że Zmarzlik po zgarnięciu statuetki "Czempiona" i wygranej nad piłkarzem Bayernu Monachium zyskał na rozgłosie i prestiżu. A właśnie przez to, że obok niego na scenie stał Lewandowski triumf skromnego 24-latka odbił się szerokim echem nie tylko w krajowych mediach. - Dlatego podkreślę jeszcze raz. Działacze dostali na srebrnej tacy wyjątkowego gotowca, którego pod nos nie da się już bliżej podsunąć.

Nasz ekspertka i felietonistka dodaje, że jeśli osiągnięcia Zmarzlika nie uda się odpowiednio skonsumować będzie, to jasny sygnał, że ludzie od PR i szeroko pojętego Marketingu, pracujący w środku żużlowych związków kiepsko wywiążą się ze swoich obowiązków i wewnątrz struktur potrzebne są radykalne ruchy. - Z góry zakładam jednak, że w każdym z podmiotów zatrudnieni są posiadający odpowiednie narzędzia wykwalifikowani fachowcy, którzy "pomogą" sobie Bartkiem. Ale jeśli nie będą potrafili wykorzystać danych im pięciu minut, obnażą swoją słabość - oznajmia dosadnie.

CZYTAJ TAKŻE: Dlaczego Speed Car Motor powalczy o medal?

ZOBACZ WIDEO Bartosz Zmarzlik typował Roberta Lewandowskiego na sportowca roku w Polsce

Czy plebiscytowy sukces Zmarzlika zostanie właściwie skonsumowany?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (2):

  • Piotr Biega Zgłoś komentarz
    Nie róbcie z niego bożka jak z Lewandowskiej . Bo już miało jest tandety które można ludziom wcisnąć w reklamach . Najlepsza reklama jakby Bartek jako pierwszy człowiek stanął na
    Czytaj całość
    jowiszu albo gdyby nawiązał łączność z obcymi .
    • Nίghtmare Zgłoś komentarz
      niestety aleć nie zostanie to wykożystane - polska jako kraj bardzo tradycyjny a wrencz ortodoksyjny prawie jak amisze w hameryce - nie dopuszczą do głosu sportuf motorowych hoć każdy chce
      Czytaj całość
      mieć auto 350KM i nadal bendziem sie mamić hasłem ... łączy nas piłka
      Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
      ×
      Sport na ×