Żużel. Czas na nową jakość! One Sport weźmie pod swoje skrzydła eWinner 1. Ligę i 2. Ligę Żużlową

WP SportoweFakty / Jakub Jasiński / Na zdjęciu: Grzegorz Walasek na prowadzeniu
WP SportoweFakty / Jakub Jasiński / Na zdjęciu: Grzegorz Walasek na prowadzeniu

Od sezonu 2021 firma One Sport zajmie się marketingiem eWinner 1. Ligi i 2. Ligi Żużlowej. - Chcemy nadać rozgrywkom nową jakość - mówi przewodniczący GKSŻ Piotr Szymański.

Nawiązanie ścisłej współpracy z firmą One Sport to kolejny ważny krok w kierunku rozwoju niższych klas rozgrywkowych. Warto przypomnieć, że w zeszłym roku Polski Związek Motorowy podpisał umowę z platformą Canal+ i nawiązał współpracę z firmą eWinner, która została sponsorem tytularnym rozgrywek pierwszej ligi. Poza tym transmisje telewizyjne pojawiły się również w drugiej lidze. Dzięki Motowizji rozgrywki na najniższym szczeblu były promowane na niespotykaną do tej pory skalę.

- Poza tym postawiliśmy mocno na własne kanały komunikacji. Ruszyła nowoczesna strona eWinner 1. Ligi i 2. Ligi Żużlowej, a także rozszerzona została działalność w social mediach. Do tego doszła duża liczba treści wideo. Teraz czas na kolejny krok, który chcemy wykonać z firmą One Sport - mówi w rozmowie z polskizuzel.pl Piotr Szymański z GKSŻ.

Przypomnijmy, że One Sport od kilku lat współpracuje z Polskim Związkiem Motorowym przy Żużlowej Reprezentacji Polski. - Praca, którą wykonaliśmy do tej pory, została oceniona pozytywnie, dlatego od pewnego czasu zaczęliśmy rozmawiać na temat marketingu eWinner 1. Ligi oraz 2. Ligi Żużlowej. Tak naprawdę przyglądaliśmy się temu i rozmawialiśmy od roku, żeby jak najtrafniej przeanalizować potrzeby marketingowe obu lig. Cieszymy się bardzo, że zostaliśmy po raz kolejny obdarzeni zaufaniem i możemy zapewnić, że kibice zobaczą sporo zmian w działaniu marketingowym obu lig - mówi Karol Lejman, Prezes Zarządu One Sport.

- Chcielibyśmy przede wszystkim zwiększyć świadomość marki 1 i 2. Ligi Żużlowej, chcemy postawić na większą interakcję z kibicami oraz poszczególnymi klubami. Bardziej otworzyć się na świat social media. Mogę zapewnić, że na profilach obu lig kibice znajdą wiele ciekawostek, fajnych historii, dużo multimediów. Liczę na to, że nasze działania spotkają się z pozytywnym odbiorem wszystkich fanów żużla - dodaje Radosław Zieliński z One Sport, który będzie odpowiedzialny za projekt marketingu eWinner 1. i 2. Ligi Żużlowej.

Zobacz także:
Wojciech Stępniewski zamyka dyskusję o przełożeniu startu rozgrywek. Szef PGE Ekstraligi mówi o dużym zagrożeniu
Jak miałaby wyglądać powiększona II liga? Piotr Szymański zdradził szczegóły

ZOBACZ WIDEO Żużel. Co robić podczas zawieszenia? Patryk Dudek: Rok mija szybko. Ja nadrobiłem szkołę i zdałem maturę

Źródło artykułu: