W PGE Ekstralidze trwają działania marketingowe i wizerunkowe przed sezonem 2021. Efektem przeprowadzonych w lutym nagrań z czołowymi polskimi zawodnikami, są nie tylko materiały wideo, ale także zapowiedzi nowego sezonu.
- W tym roku w zakresie promocji ligowych rozgrywek postawiliśmy na dużą dynamikę materiałów wideo. Takie jest też nasze przedsezonowe intro, a także reklama wizerunkowa, w której nawiązujemy do oczekiwania na inaugurację - mówi Przemysław Szymkowiak z PGE Ekstraligi.
- Będzie już wkrótce dużo nowości w naszych social mediach, wróci sprawdzony format quizu zawodników PGE Ekstraligi, ale tym razem pytania będą innowacyjne, bo na przykład Macieja Janowskiego sprawdziliśmy z wiedzy o Gregu Hancocku, a Bartosza Zmarzlika przepytaliśmy o Tomasza Golloba - dodaje.
PGE Ekstraliga stawia na ekologię w działaniach wizerunkowych i przygotowuje też kampanie marketingowe związane z tymi zagadnieniami. - Ale to nie wszystko, ponieważ rozwinęliśmy też nową kampanię Eliga Manager - naszej gry managerskiej, która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem kibiców w roku ubiegłym. Już wkrótce poinformujemy o jej premierze i aktualizacji naszej aplikacji mobilnej. Tam też super zabawa dla wszystkich pasjonatów obstawiania wyników, ponieważ przygotowujemy konkurs. Obstawianie wyników meczów to jedno, ale także - do pierwszego meczu - końcowej kolejności w lidze, da na pewno dużo frajdy kibicom pod koniec rozgrywek, gdy będą mogli się pochwalić swoimi przewidywaniami - kończy.
Nowy cykl materiałów wideo PGE Ekstraligi, który jeszcze przed inauguracją rozgrywek ujrzy światło dzienne to "Moja historia". W jego ramach na przykład Bartosz Smektała opowie o początkach swojej przygody z żużlem, Jarosław Hampel podzieli się z widzami pasją do nurkowania, a Maciej Janowski opowie o swoim zaangażowaniu w pomaganie innym ludziom.
Zobacz także:
- Stal Gorzów nie ma toru, ale znalazła sposób na treningi. Nie przeszkodziła nawet śnieżyca
- Chcą wrócić po 25 latach do PGE Ekstraligi. Na konferencji przedstawili ambitne plany