"Vegas wymknęło się spod kontroli". Takiego zainteresowania F1 jeszcze nie było

Wikimedia Commons / LasVegasLover / Na zdjęciu: Las Vegas Strip
Wikimedia Commons / LasVegasLover / Na zdjęciu: Las Vegas Strip

W listopadzie 2023 roku wyścig F1 powróci do Las Vegas. Impreza cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a kibice martwią się, że to doprowadzi do drastycznej podwyżki cen biletów. Promotor GP Las Vegas zapewnia, że do tego nie dojdzie.

W tym artykule dowiesz się o:

Ogromne zainteresowanie wyścigiem Formuły 1 w Las Vegas sprawia, że kibice martwią się o zastosowanie dynamicznych cen biletów. To coraz popularniejsze zjawisko, polegające na podnoszeniu cen wejściówek wraz z coraz mniejszą ich dostępnością. Nie tak dawno z takim problemem mierzyli się m.in. fani F1 wybierający się na GP Wielkiej Brytanii.

Jako że bilety na wyścig na Silverstone szybko się wyprzedawały, sympatycy F1 zaczęli się skarżyć, że wystarczyło ledwie kilka godzin, by płacić znacznie wyższą cenę za możliwość obejrzenia na żywo Lewisa Hamiltona i spółki. Aż w końcu promotorzy GP Wielkiej Brytanii zawiesili sprzedaż biletów w internecie.

- My nie będziemy stosować dynamicznych cen. Stawki jakie widzicie, nie ulegną zmianie. Nie mogę jednak kontrolować tego, że kasyna wykupią spory procent wejściówek, a później będą łączyć je w pakiety i oferować wspólnie z koncertem Lady Gagi, noclegiem i innymi przywilejami - powiedziała planetf1.com Emily Prazer, dyrektor F1 ds. komercyjnych.

ZOBACZ WIDEO: O Złotej Piłce, "Lewym" w wielkich meczach i szansach Polski na mundialu w Katarze - Z Pierwszej Piłki #22

Prazer ujawniła, że bilety na GP Las Vegas będą trafiać do sprzedaży partiami. Szczegóły dotyczące ich dystrybucji zostaną ujawnione 5 listopada podczas specjalnej imprezy w mieście, która zapowiadać będzie przyszłoroczny wyścig F1.

Formuła 1 ma przy tym tyle zapytań o wyścig w Las Vegas, że już teraz jest pewne sprzedanie wszystkich wejściówek. Dlatego niewykluczone jest powstanie w mieście specjalnych stref kibica, w których część sympatyków mogłaby obejrzeć rywalizację. Byłaby to oferta dla tych fanów, którym nie udało się nabyć biletów.

- Vegas wymknęło się spod kontroli. Powstanie stref kibica zależy od tego, jak ułoży się sprzedaż biletów, ale biorąc pod uwagę dotychczasowe informacje, ich uruchomienie będzie dość łatwe. Najpierw jednak musimy zorganizować tegoroczną imprezę zapowiadającą GP Las Vegas. Ona będzie epicka - zapowiedziała Prazer.

Wyścig F1 odbywać się będzie w najbardziej prestiżowej części Las Vegas - The Strip. Kierowcy rywalizować będą po ulicach wzdłuż luksusowych hoteli i kasyn, z których słynie to miasto.

Czytaj także:
"To oszustwo". Jest donos na Red Bulla w F1
Audi chce podbić F1. 450 mln dolarów pójdzie w ruch

Komentarze (1)
avatar
DragonEnterQt
19.10.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Łopata wciąż marzy o nocy w Vegas z hamsterem i boyem hotelowym :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.