Oprócz wielu zmian w zakresie aerodynamiki i poprawy przyczepności nowych maszyn, zmianie ma ulec również wygląd bolidów. Wyposażone w szersze skrzydła i opony mają wreszcie wyglądać jak wyścigówki godne XXI wieku.
Niektóre detale mogą ulec dopracowaniu, ale po miesiącach negocjacji zespoły uzgodniły podstawowe wymiary kluczowych elementów nadwozia. W oczy rzucać się będą szersze niż dotychczas opony, które prawdopodobnie przygotuje Pirelli.
Szerokość przednich opon zostanie zwiększona z 245 mm do 300 mm. Tylne zostaną powiększone o 75 mm do 400. Zwiększy się dzięki temu całkowita szerokość samochodu, która wynosić będzie teraz ok. 2 m, a nie jak do tej pory 1,8 m. Również nos zostanie wydłużony o 20 cm.
Przednie skrzydło będzie miało długość sięgającą 180 cm i zostanie mocno zaokrąglone. Tylny spojler zostanie obniżony i poszerzony z 80 cm do 95 cm.