Wszystkim się podoba, a oni są oburzeni. "Nie róbcie tego po chamsku"

Zdjęcie okładkowe artykułu: Twitter / Eleven Sports/Gromda / Gromda reaguje na publikację Eleven Sports
Twitter / Eleven Sports/Gromda / Gromda reaguje na publikację Eleven Sports
zdjęcie autora artykułu

Pod koniec maja olbrzymie poruszenie wywołała produkcja promująca galę "Gromda 17: Don Diego vs Balboa 2". Tymczasem Eleven Sports przygotowało własny klip w podobnym tonie, ale z odpowiednim wyczuciem. Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać.

Sporo kontrowersji wywołał materiał promujący galę Gromda 17. Produkcja była szeroko komentowana w przestrzeni internetowej.

- Pie... się kiedyś po zażyciu kokainy, chłopaki? Jest fajnie... Ale to nic w porównaniu do walk na gołe pięści. Gromda - ostra jazda do samego końca - mówiła prezenterka.

Scena została zaczerpnięta z erotycznego thrillera pt. "Nagi instynkt" z piękną Catherine Trammell (w tej roli wystąpiła Sharon Stone). Po niespełna 24 godzinach Gromda usunęła to nagranie z Facebooka (czytaj więcej >>>).

Tymczasem na podobną produkcję zdecydowało się Eleven Sports. Na początku nagrania, z filiżanką kawy w ręce, pojawia się Joanna Cedrych. - Komentowaliście kiedyś po zażyciu kofeiny, chłopaki? - dopytuje.

Następnie kamera skupia się na Marcinie Kuźbickim oraz Marcinie Musiale. - Jest fajnie - dorzuca chwilę później Cedrych.

- Ale to nic w porównaniu do żużla w Eleven Sports. Speedway - ostra jazda do samego końca - podsumowuje znana prezenterka.

Nagranie wywołało sporo pozytywnych emocji - nie brakuje pochwał dla twórców. W tym przypadku niewątpliwie zadbano o to, by do produkcji podejść z pełnym wyczuciem. Mimo to Gromda ewidentnie nie jest zadowolona. Pojawiła się odpowiedź ze strony tej organizacji.

"Wielkie media reklamując czarny sport naśladują nas i nasz pomysł. Zerżnięty prawie 1:1. Oburzenie, krytyka... nie. Wręcz przeciwnie wszyscy poklepują że super wyszło. Bo wiadomo kaska się musi zgadzać. @ELEVENSPORTSPL czekamy na wiadomość za wykorzystanie pomysłu. Czujemy się dumni jako pionierzy w marketingu sportowym. Jak coś śmiało piszcie pomożemy w promocji, ale nie róbcie tego po chamsku" - napisano na platformie X.

"Ale jak się uczyć to od najlepszych. GROMDA" - podsumowano.

Furorę robi choćby komentarz, o który w reakcji na oświadczenie Gromdy pokusił się Przemek Langier z goal.pl.

"Przecież oni was sparodiowali, a nie naśladowali. Wielkie chłopy, naparzają się na gołe pięści, a dystansu do swojej zaj******ści tyle, co między ludźmi na targu w Indiach" - napisał dosadnie.

W reakcji odezwał się też jeden z bohaterów nagrania Marcin Musiał.

">Sharon Stone w Nagim Instynkcie >Kabaret Skeczów Meczących >Gromda 'Zrobiliśmy jako pierwsi'

Dwulicowość to oczywiście największy problem ulicy, ale za to pastisz/parodia bez wulgaryzmu i narkotyków to akurat jedna z lepszych formy w Internecie" - napisał na platformie X.

A co na to wszystko Joanna Cedrych?

"To ja może podpowiem o co chodzi - reklamować sport z wykorzystaniem kobiecego seksapilu trzeba umieć. Po prostu pokazaliśmy jak to zrobić bez wulgarności. Bierzcie i korzystajcie z tej wiedzy, a liczę że Wasz kolejny spot będzie miał więcej smaku i sympatyków" - skwitowała.

ZOBACZ WIDEO: Magazyn PGE Ekstraligi. Goście: Janowski, Holloway i Cegielski

Czytaj także: > Nie ma zamiaru spieszyć się z powrotem na tor. "Chcę mieć pewność"Idzie w ślady ojca i wujka. Kolejny Przedpełski z certyfikatem żużlowym

Źródło artykułu: WP SportoweFakty