W środę oficjalnie Speedway Ekstraliga doczekała się pierwszego sponsora. Będzie nim firma MOBILKING. Jej hasłem jest: „MOBILKING wspiera najlepszą na świecie ligę żużlową”.
Szczegóły umowy zostały zaprezentowane w czwartek, 8 maja, na konferencji prasowej, która odbyła się w Hard Rock Cafe (Złote Tarasy) w Warszawie z udziałem prezesa Speedway Ekstraligi Ryszarda Kowalskiego oraz dyrektora zarządzającego Mobilking Polska Tomasza Rudnickiego i menadżera PR tej firmy Adama Kuczy. Umowa sponsorska obowiązuje na rok 2008. Mobilking będzie sponsorem wspomagającym Speedway Ekstraligę. Firma wykupiła pakiet reklam na stadionach. W przyszłości możliwe jest rozszerzenie tej umowy.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z MOBILKING. Speedway Ekstraliga to najsilniejsza liga na świecie a żużel to prawdziwie męski sport. Na torze spotykają się prawdziwi faceci, współcześni gladiatorzy. Produkt, który oferuje MOBILKING znakomicie wpisuje się w charakter twardego, męskiego sportu, jakim jest żużel. MOBILKING to zauważył i dlatego jesteśmy razem – mówi Ryszard Kowalski, Prezes Zarządu Ekstraligi Żużlowej.
- Speedway Ekstraliga Żużlowa to fantastyczny sport cieszący się żywiołowym wsparciem wspaniałych kibiców. Atmosfera podczas meczów żużlowych jest niepowtarzalna. MOBILKING również chce kojarzyć się z tymi ogromnymi sportowych emocjami. Kibice żużlowi to prawdziwi faceci, którzy znają się na męskiej rozrywce. To właściwe miejsce dla MOBILKING – mówi Tomasz Rudnicki, Dyrektor Zarządzający MOBILKING.
Działania wizerunkowe na stadionach wpisują się w strategię marketingową Mobilkinga. Jest ona skierowana głównie do mężczyzn, właśnie ten segment rynku firmę najbardziej interesuje.
Sumy, na jaką opiewa umowa, nie ujawniono. Gościem specjalnym konferencji był Sebastian Ułamek.
Od lewej: Adam Kucza - PR manager MOBILKING, Tomasz Rudnicki Dyrektor Zarządzający MOBILKING oraz Ryszard Kowalski Prezes Speedway Ekstraligi Żużlowej