Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Żużel. Łukasz Chojnacki nie żyje. Zajmował się marketingiem w Polonii Bydgoszcz, współpracował z Tomaszem Gollobem

Nie żyje Łukasz Chojnacki, dyrektor ds. marketingu ZOOLeszcz Polonii Bydgoszcz. Przez wiele lat wspierał bydgoski żużel. Był też pomysłodawcą projektu, w ramach którego wizerunek Tomasza Golloba znalazł się na butelkach wody mineralnej.
Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera
świeczka Materiały prasowe / Na zdjęciu: świeczka

W czwartek ZOOleszcz Polonia Bydgoszcz przekazała smutną informację. W jednym z bydgoskich szpitali zmarł Łukasz Chojnacki, dyrektor ds. marketingu w klubie z ul. Sportowej 2. Miał 39 lat, a żużel był jedną z jego pasji. Działał też w polityce, był związany z Sojuszem Lewicy Demokratycznej i przewodniczył lokalnym strukturom tej partii.

Chojnacki w ostatnich miesiącach stał się w klubie drugą najważniejszą osobą po prezesie Jerzym Kanclerzu. Ich wspólna praca doprowadziła do tego, że "Gryfy" wygrały rozgrywki 2. LŻ w zakończonym niedawno sezonie i awansowały do Nice 1.LŻ.

Czytaj także: Niepewność ws. przyszłości Kasprzaka

To właśnie za sprawą Chojnackiego kwitł marketingowo klub z Bydgoszczy. Zaczął on też współpracę z młodzieżowcem Tomaszem Orwatem.

Był pomysłodawcą projektu, w ramach którego wizerunek Tomasza Golloba znalazł się na butelkach wody mineralnej Selenka. W ten sposób zaczęto zbierać środki na rehabilitację mistrza świata z 2010 roku, który po wypadku na motocrossie porusza się na wózku inwalidzkim.

Czytaj także: Leon Madsen i niechęć polskich kibiców



Aktualne składy drużyn żużlowych:

PGE Ekstraliga -->>

Nice 1. Liga Żużlowa -->>

2. Liga Żużlowa -->>

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (13):

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×