Żużel. Magistrat wesprze Stal Gorzów w organizacji Grand Prix. Znamy dokładną kwotę

WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik na stadionie w Gorzowie Wielkopolskim
WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik na stadionie w Gorzowie Wielkopolskim

Choć Gorzów Wielkopolski jako lokalizacja zawodów Grand Prix widniał już od wielu miesięcy, to dopiero na przełomie marca i kwietnia udało się dopiąć szczegóły. Dziś wiemy, że klubowi pomoże miasto.

Jeszcze 30 marca kwestia turnieju Grand Prix w Gorzowie Wielkopolskim nie była wcale przesądzona. Czasem wszystko zmienia się jednak w przeciągu kilkunastu godzin i tak też było i w tym przypadku. W kolejnym dniu poinformowano o dopięciu umowy z promotorem.

Ostatecznie organizatorem turnieju w ramach mistrzostw świata będzie Moje Bermudy Stal. Jak informowała wiceprezydent Gorzowa, to najlepsze rozwiązanie dla miasta.

Magistrat jednak nie zostawi klubu w potrzebie i również wesprze go finansowo w organizacji zawodów. Na konto klubu trafi 1,3 miliona złotych w ramach budżetu zapisanego na promocję miasta poprzez sport.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Marek Cieślak: Czas działa na korzyść Włókniarza

Jak informuje Radio Gorzów - dyskusja na ten temat podczas wtorkowej sesji rady miasta trwała blisko półtorej godziny. Za przekazaniem pieniędzy głosowało 15 radnych, 5 było przeciw, 1 osoba się wstrzymała, a 4 w ogóle nie oddały głosu.

Decyzja raczej nikogo nie zaskakuje, ponieważ pomimo zmiany organizatora zawodów, miasto nadal będzie miało swój pakiet promocyjny. - Spoty telewizyjne, które będą poświęcone promocji miasta. Będzie ich 530 o łącznej długości 2 godzin i 12,5 minuty, bo tak wygląda precyzyjne wyliczenie. Te spoty będą na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Eurosporcie. Dodatkowo mamy pakiet cyfrowy, gdzie są to 3 miliony potencjalnych wyświetleń banerów promujących miasto w sekcjach sportowych Eurosport - mówi dyrektor Wydziału Promocji i Informacji Marta Liberkowska.

Radni podkreślają, że organizacja zawodów w Gorzowie Wielkopolskim, to nie tylko szansa na zarobek dla klubu poprzez sprzedaż biletów, ale również m.in. dla lokalnych firm na reklamę w szerszym aspekcie medialnym, czy też dla właścicieli miejsc noclegowych i punktów gastronomicznych.

Czytaj także:
Był lojalny wobec klubu, a dostał cios w policzek. "Dla mnie to był szok!"
Zawodnicy za późno wyruszyli na mecz. Wysyłali po nich... karetkę

Źródło artykułu: