Żużel. Ranking social mediów w eWinner 1. Lidze. Obecność w PGE Ekstralidze zrobiła swoje

Każdego roku robimy zestawienie klubów z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi. Tym razem pod lupę bierzemy kluby z eWinner 1. Ligi. W zestawieniu mamy dwa zespoły, które zdecydowanie odskoczyły reszcie stawki.

AB

8. miejsce - Cellfast Wilki Krosno 

Analizując nasze dotychczasowe rankingi mediów społecznościowych, miejsce Cellfast Wilków Krosno nie jest zaskoczeniem. Beniaminek zazwyczaj wchodzi do ligi z stosunkowo najmniej popularnymi social mediami. Tak też jest w przypadku Wilków. Niemniej, jesteśmy przekonani, że wraz z kolejnymi miesiącami zasięgi klubu będą coraz większe. Klub z Krosna odkąd stworzył nową markę, działa marketingowo bardzo prężnie. Należy pamiętać, że wszystkie kanały social media klubu zostały założone końcem 2018 roku, funkcjonują zatem tylko nieco ponad dwa lata.

Liczba polubień na portalu Facebook: 8 926 (8. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Instagram: 3,7 tys. (7. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Twitter: 629 (6. miejsce)
Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 66 214 (8. miejsce)

Dane na dzień 28 stycznia 2021 r.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • AMON Zgłoś komentarz
    Myślę że Dyrektor do spraw marketingu Aforti Start Gniezno Bartek Kopczyński powinien wyciągnąć wnioski !!! Po tak udanym sezonie 2020 gdzie Start Gniezno zajął 2 miejsce w e-Winner
    Czytaj całość
    1 Lidze tylko 4 miejsce w mediach społecznościowych ! Jest materiał do analizy !