Raport SportoweFakty.pl: Kluby Nice PLŻ w Social Media
Wojciech Ogonowski
4. miejsce: Orzeł Łódź
Facebook: 5 019 fanów
Twitter: 65 fanów
Instagram: -
YouTube: 5 616 wyświetleń
Orzeł jest coraz bardziej widoczny w mediach społecznościowych. Aktywnie prowadzone jest konto na Facebooku, jest kanał na YouTube (choć na razie bez wielu wyświetleń), a od kilku dni łodzianie są również na Twitterze. W tej chwili drużyny prezesa Witolda Skrzydlewskiego (który również posiada swój fanpage na Facebooku) brakuje jedynie na Instagramie.
Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.
Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (24)
-
I TYLKO START Zgłoś komentarzLubimy, lubimy, zwlaszcza te z Grudziadza;)
-
yes Zgłoś komentarzMa to jakieś znaczenie dla klubu żużlowego?
-
dziadek motorower Zgłoś komentarzobserwować tylko - Harris TV!!!
-
tomas68 Zgłoś komentarzPo co komu to,przecież te wszystkie dane to fikcja. Ile to z tych ludzików z nazwiska i imienia się przedstawia.
-
PiciuSKS Zgłoś komentarznie funkcjonuje, a na tym polu jest naprawdę multum możliwości.
-
AMON RSKŻ Zgłoś komentarzPrzecież to oczywista oczywistość że SKS w 1 lidze jest NAJPOPULARNIEJSZY :))
-
Matt Biker Zgłoś komentarzobok stadionu i jakoś tak mi nawet blisko.
-
real_M Zgłoś komentarzSocial Media- ha wyliczona na podstawie.... polubień na Facebooku?! No proszę was. W notowaniu grudniowym Toruń znalazł się na 3-miejscu bo.. nie publikował filmików na YT.
-
Kurczak RSKŻ Zgłoś komentarzPolkowski mnie aż nadto dobił tym argumentem z lajkami. To amator a nie fachowiec.