Wizerunkowe wpadki roku w polskiej siatkówce. Oświadczeń Wisły Kraków nie przebiły

Dominika Pawlik
Dominika Pawlik

Beniaminek również w social mediach

Kiedy E.Leclerc Radomka Radom występowała jeszcze w I lidze, całkiem ciekawie poczynała sobie na Facebooku. Seria filmów z odpowiednikiem piłkarskiego "Turbokozaka", dobra promocja spotkań i szansa na poznanie całej drużyny - to wszystko dobrze rokowało na wejście klubu do Ligi Siatkówki Kobiet. Zgrzyt pojawił się na początku, kiedy nagle fanpage Muszynianki został przekształcony w Radomkę. Ok, ekipa z Mazowsza odkupiła miejsce w rozgrywkach, ale było to co najmniej dziwne. 

W nowym sezonie okazało się, że profile w mediach społecznościowych prowadzone są... na pewno solidnie i konsekwentnie. Jednak w grudniu jakaś pracownica pomyliła klubowe profile z sms-ami: "Skoro już nie wstydzisz się mnie okradać i okłamywać to mógłbyś chociaż odebrać telefon za którego naprawę wczoraj zapłaciłam" i "wydałam w tym miesiącu 8 tyś złoty na wyciągnięcie cię z długów a ty sobie po prostu postanawiasz przestać odbierać telefon" (pisownia oryginalna).

Mamy nadzieję, że pieniądze jednak udało się odzyskać. Wizerunkowo trudno zmazać taką plamę, szczególnie, że w internecie nic nie ginie.

Ela Poznar: Na Facebooku wyglądało to trochę jak wrogie przejęcie. Nie rozumiem posunięcia, zwłaszcza, że w grę nie wchodziły setki tysięcy polubień, więc z biznesowo-marketingowego punktu widzenia było to totalnie bez sensu. Prywatne rozmowy na oficjalnym koncie klubu, hmm… Po raz kolejny mamy dowód, że marketing i social media to nie jest kaszka z mleczkiem czy dodatek do etatu.

Michał Rudnicki: A może adresat tych słów nie odpisywał na SMS-y, a autorka wiedziała, że jest fanem zespołu i chciała trafić do niego w ten sposób? A mówiąc serio, social media, na czele z Facebookiem, stały się głównym źródłem informacji o tym, co się dzieje w przedsiębiorstwie, jego pierwszą wizytówką. Jeśli więc za prowadzenie konta odpowiadają amatorzy, robiąc to po amatorsku, to klub sam sobie wystawia świadectwo.

Która wizerunkowa wpadka była najefektowniejsza?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Siatkówkę na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (1)