W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę

Artur Babicz
Artur Babicz

6. miejsce: Arged Malesa TŻ Ostrovia 

Facebook: 11 945 fanów (5. miejsce w lidze)
Instagram: 3 523 fanów (4. miejsce w lidze)
Twitter: 80 fanów (7. miejsce w lidze)
Youtube: 21 604 wyświetleń (7. miejsce w lidze)

Ostrowianie zajęli przedostatnie miejsce w naszym rankingu, ale widzimy w nich potencjał. Od zeszłego sezonu widać, że dużo się zmieniło - komunikacja jest spójna i z pomysłem. Od lutego powiększyli swoje działania o Twittera. Są tam bardzo aktywni, więc zdobycie nowych fanów będzie kwestią czasu. Natomiast muszą jeszcze popracować nad swoim contentem video, bo pod tym względem wyprzedza ich nawet Lokomotiv.

ZOBACZ WIDEO W Toruniu jest duże ciśnienie na wynik. Od lat zespół nie zaskoczył in plus

Zobacz także: Stadion w Ostrowie Wielkopolskim czekają zmiany

Który klub z Nice 1. LŻ najlepiej radzi sobie w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • yes Zgłoś komentarz
    Z tego co wiem, to w tym roku ROW jeszcze nie jechał. "i w połączeniu z wynikami sportowymi powoduje to, że ROW Rybnik często jest na ustach całej "żużlowej Polski"" - bycie na ustach
    Czytaj całość
    całej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.