W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę
5. miejsce: Car Gwarant Start Gniezno
Facebook: 9 350 fanów (6. miejsce w lidze)
Instagram: 2 056 fanów (6. miejsce w lidze)
Twitter: 184 fanów (6. miejsce w lidze)
Youtube: 154 770 wyświetleń (2. miejsce w lidze)
Ekipa z Gniezna wiele straciła w momencie kiedy zaczęła budować swoją markę od nowa. Założyli praktycznie od zera swoje profile i powoli budują swoją markę. Kwestią czasu jest kiedy na Facebooku i Instagramie zaczną robić większe zasięgi. Z pewnością na uwagę zasługuje ich duża aktywność związana z klubową telewizją, którą od początku roku prowadzą z bardzo duża intensywnością. Dużym minusem jest natomiast odpuszczenie komunikacji na Twitterze, który w Polsce jest bardzo ważnym narzędziem do rozmowy z kibicami.
Zobacz także: Na kibiców w Gnieźnie czeka duża zmiana
-
yes Zgłoś komentarzcałej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.