W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę

Artur Babicz
Artur Babicz

5. miejsce: Car Gwarant Start Gniezno 

Facebook: 9 350 fanów (6. miejsce w lidze)
Instagram: 2 056 fanów (6. miejsce w lidze)
Twitter: 184 fanów (6. miejsce w lidze)
Youtube: 154 770 wyświetleń (2. miejsce w lidze)

Ekipa z Gniezna wiele straciła w momencie kiedy zaczęła budować swoją markę od nowa. Założyli praktycznie od zera swoje profile i powoli budują swoją markę. Kwestią czasu jest kiedy na Facebooku i Instagramie zaczną robić większe zasięgi. Z pewnością na uwagę zasługuje ich duża aktywność związana z klubową telewizją, którą od początku roku prowadzą z bardzo duża intensywnością. Dużym minusem jest natomiast odpuszczenie komunikacji na Twitterze, który w Polsce jest bardzo ważnym narzędziem do rozmowy z kibicami.

Zobacz także: Na kibiców w Gnieźnie czeka duża zmiana

Który klub z Nice 1. LŻ najlepiej radzi sobie w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • yes Zgłoś komentarz
    Z tego co wiem, to w tym roku ROW jeszcze nie jechał. "i w połączeniu z wynikami sportowymi powoduje to, że ROW Rybnik często jest na ustach całej "żużlowej Polski"" - bycie na ustach
    Czytaj całość
    całej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.