W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę

Artur Babicz
Artur Babicz

1. miejsce: Unia Tarnów 

Facebook: 25 230 fanów (1. miejsce w lidze)
Instagram: 9 528 fanów (1. miejsce w lidze)
Twitter: 4 979 fanów (1. miejsce w lidze)
Youtube: 82 720 wyświetleń (4. miejsce w lidze)

Co nie może dziwić, na szczycie naszego zestawienia znalazła się Unia Tarnów. Spadkowicz z najwyższej klasy rozgrywkowej wygrał aż trzy z czterech kategorii. Duża baza fanów to połączenie sumiennej pracy w mediach społecznościowych oraz lat spędzonych w najwyższej klasie rozgrywkowej. Dziwi jedynie, że tarnowianie aż tak słabo wypadają pod względem contentu video. Obecnie "świat" social mediów idzie w kierunku krótkich materiałów filmowych i klub powinien popracować nad tym tematem.

Zobacz także: Daniel Kaczmarek będzie jak Artiom Łaguta

Który klub z Nice 1. LŻ najlepiej radzi sobie w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • yes Zgłoś komentarz
    Z tego co wiem, to w tym roku ROW jeszcze nie jechał. "i w połączeniu z wynikami sportowymi powoduje to, że ROW Rybnik często jest na ustach całej "żużlowej Polski"" - bycie na ustach
    Czytaj całość
    całej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.