W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę
Artur Babicz
1. miejsce: Unia Tarnów
Facebook: 25 230 fanów (1. miejsce w lidze)
Instagram: 9 528 fanów (1. miejsce w lidze)
Twitter: 4 979 fanów (1. miejsce w lidze)
Youtube: 82 720 wyświetleń (4. miejsce w lidze)
Co nie może dziwić, na szczycie naszego zestawienia znalazła się Unia Tarnów. Spadkowicz z najwyższej klasy rozgrywkowej wygrał aż trzy z czterech kategorii. Duża baza fanów to połączenie sumiennej pracy w mediach społecznościowych oraz lat spędzonych w najwyższej klasie rozgrywkowej. Dziwi jedynie, że tarnowianie aż tak słabo wypadają pod względem contentu video. Obecnie "świat" social mediów idzie w kierunku krótkich materiałów filmowych i klub powinien popracować nad tym tematem.
Zobacz także: Daniel Kaczmarek będzie jak Artiom Łaguta
Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
-
yes Zgłoś komentarzcałej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.