W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę

Artur Babicz
Artur Babicz

2. miejsce: ROW Rybnik 

Facebook: 19 694 fanów (3. miejsce w lidze)
Instagram: 4 497 fanów (2. miejsce w lidze)
Twitter: 3 742 fanów (2. miejsce w lidze)
Youtube: 715 830 wyświetleń (1. miejsce w lidze)

Nie ma co ukrywać, tutaj widać efekt PGE Ekstraligi. Jazda w najwyższej klasie rozgrywkowej to również odpowiednie podejście do spraw organizacyjnych i widać to w działaniach klubu w social mediach. Mimo degradacji już dwa sezony temu dalej utrzymują dobry poziom komunikacji i w połączeniu z wynikami sportowymi powoduje to, że ROW Rybnik często jest na ustach całej "żużlowej Polski".

Zobacz także: Batchelor pokazuje żużel z innej perspektywy

Który klub z Nice 1. LŻ najlepiej radzi sobie w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • yes Zgłoś komentarz
    Z tego co wiem, to w tym roku ROW jeszcze nie jechał. "i w połączeniu z wynikami sportowymi powoduje to, że ROW Rybnik często jest na ustach całej "żużlowej Polski"" - bycie na ustach
    Czytaj całość
    całej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.