Marketingowa lista przebojów. To oni dają dobry przykład

Dominika Pawlik
Dominika Pawlik

Chemik Police 

Choć ostatnie zawirowania związane z Maret Balkestein-Grothues niekorzystnie wpłynęły na wizerunek klubu, to nie zmienia faktu, że marketing, na tle całej ligi, w zespole jest mistrzowski. 

Chemik poradził sobie z przeniesieniem rozgrywek Ligi Mistrzyń do innego miasta (Koszalina) - zamierza wozić nie tylko kibiców, ale i dziennikarzy. To miły ukłon w stronę sympatyków i mediów. 

Nie można narzekać także na klubową telewizję i serię "Pomidor", a także dobrze prowadzone konta we wszystkich mediach społecznościowych. Kontakt co prawda nie zawsze jest łatwy, ale i tak dobry na tle pozostałych klubów LSK. 

Działania którego polskiego klubu podobają ci się najbardziej?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Siatkówkę na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • p_ Zgłoś komentarz
    no faktycznie ukłony w kierunku chemika za pieniądze publiczne będą wozić kibiców i dziennikarzy rewelacja gdyby nie kasa ze spółki skarbu państwa to by w Policach tylko SMS
    Czytaj całość
    istniał oby niedługo ten sztuczny twór padł szczególnie jeśli ma takich "fachowców" działaczy