Marketingowa lista przebojów. To oni dają dobry przykład
Dominika Pawlik
Choć ostatnie zawirowania związane z Maret Balkestein-Grothues niekorzystnie wpłynęły na wizerunek klubu, to nie zmienia faktu, że marketing, na tle całej ligi, w zespole jest mistrzowski.
Chemik poradził sobie z przeniesieniem rozgrywek Ligi Mistrzyń do innego miasta (Koszalina) - zamierza wozić nie tylko kibiców, ale i dziennikarzy. To miły ukłon w stronę sympatyków i mediów.
Nie można narzekać także na klubową telewizję i serię "Pomidor", a także dobrze prowadzone konta we wszystkich mediach społecznościowych. Kontakt co prawda nie zawsze jest łatwy, ale i tak dobry na tle pozostałych klubów LSK.
Polub Siatkówkę na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
-
p_ Zgłoś komentarzistniał oby niedługo ten sztuczny twór padł szczególnie jeśli ma takich "fachowców" działaczy