Marketingowa lista przebojów. To oni dają dobry przykład
Trefl Gdańsk (i Atom Trefl Sopot)
Działania podejmowanie w ostatnich latach przez kluby, które łączył Trefl, były zdecydowanie najciekawszymi. Nieistniejący już Atom doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że siatkówka kobieca nie cieszy się tak dużym powodzeniem jak męska, a mimo to frekwencja w Ergo Arenie sprzyjała. Nagrywanie wspólnych kolęd, interakcje na linii siatkarki - kibice, inicjatywy okołomeczowe - to wszystko zachęcało fanów do przekonania się do Orlen Ligi (aktualnie Ligi Siatkówki Kobiet). Marketing Trefla Gdańsk był zawsze na tym samym poziomie.
Tegoroczna akcja "doLEWamy do pełna", kiedy klub zmagał się z problemami finansowymi, była nie tylko ciekawa, ale i skuteczna, a to najważniejsze, bo udało się uratować zespół.
Jeśli do tego dołożyć otwartość na media, pomoc w wykonywaniu pracy i przepływ informacji, to można by pomyśleć, że w Trójmieście nie trzeba nic już zmieniać. A mimo to marketingowcy Trefla ciągle czymś zaskakują.
-
p_ Zgłoś komentarzistniał oby niedługo ten sztuczny twór padł szczególnie jeśli ma takich "fachowców" działaczy