W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę
4. miejsce: Orzeł Łódź
Facebook: 14 432 fanów (4. miejsce w lidze)
Instagram: 2 375 fanów (5. miejsce w lidze)
Twitter: 1 996 fanów (4. miejsce w lidze)
Youtube: 84 417 wyświetleń (3. miejsce w lidze)
Orzeł zajął wysokie 4. miejsce w naszym zestawieniu. Trzeba przyznać, że łodzianie są bardzo aktywni w mediach społecznościowych i można z nich wyciągnąć dużo informacji dotyczących życia klubu. Może nie ma tam zbyt wiele kreatywności, ale kibice żużla znajdą tam wszystko czego szukają. Jednak naszym zdaniem mając siedzibę klubu w jednej z największych polskich aglomeracji klub powinien być bardziej odważny w swoich działaniach, a może to przyczynić się do wzrostu frekwencji na nowym stadionie.
Zobacz także: Orzeł Łódź chce zapełnić nowy stadion
-
yes Zgłoś komentarzcałej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.