W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę

Artur Babicz
Artur Babicz

4. miejsce: Orzeł Łódź 

Facebook: 14 432 fanów (4. miejsce w lidze)
Instagram: 2 375 fanów (5. miejsce w lidze)
Twitter: 1 996 fanów (4. miejsce w lidze)
Youtube: 84 417 wyświetleń (3. miejsce w lidze)

Orzeł zajął wysokie 4. miejsce w naszym zestawieniu. Trzeba przyznać, że łodzianie są bardzo aktywni w mediach społecznościowych i można z nich wyciągnąć dużo informacji dotyczących życia klubu. Może nie ma tam zbyt wiele kreatywności, ale kibice żużla znajdą tam wszystko czego szukają. Jednak naszym zdaniem mając siedzibę klubu w jednej z największych polskich aglomeracji klub powinien być bardziej odważny w swoich działaniach, a może to przyczynić się do wzrostu frekwencji na nowym stadionie.

Zobacz także: Orzeł Łódź chce zapełnić nowy stadion

Który klub z Nice 1. LŻ najlepiej radzi sobie w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • yes Zgłoś komentarz
    Z tego co wiem, to w tym roku ROW jeszcze nie jechał. "i w połączeniu z wynikami sportowymi powoduje to, że ROW Rybnik często jest na ustach całej "żużlowej Polski"" - bycie na ustach
    Czytaj całość
    całej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.