W social mediach ROW-u Rybnik i Unii Tarnów widać ekstraligowy sznyt. Przewyższają ligę

Media społecznościowe to obecnie podstawowa forma komunikacji klubu z fanami. Sprawdziliśmy, jak w tym temacie radzą sobie ekipy z Nice 1. Ligi Żużlowej. Zobaczcie ranking popularności ich kanałów social media.

Artur Babicz
Artur Babicz

7. miejsce: Lokomotiv Daugavpils 

Facebook: 4 619 fanów (7. miejsce w lidze)
Instagram: 1 285 fanów (7. miejsce w lidze)
Twitter: 515 fanów (5. miejsce w lidze)
Youtube: 35 095 wyświetleń (6. miejsce w lidze)

Lokomotiv od kilku lat z bardzo dobrej strony pokazuje się w Nice 1.LŻ, ale ich aktywność w mediach społecznościowych z pewnością nie odzwierciedla formy sportowej. Łotysze odstają od reszty stawki i nie widać, aby ta sytuacja miała się zmienić. Na ten moment ich social media to co najwyżej poziom 2.LŻ.

Zobacz także: Lokomotiv znów dostał bana na PGE Ekstraligę

Ranking został sporządzony na podstawie sumy zajętych miejsc w lidze pod względem zasięgów na każdym oficjalnym klubowym koncie z czterech głównych kanałów mediów społecznościowych. Zespół z największą sumą zajmuje ostatnie miejsce, natomiast z najmniejszą - wygrywa. Dane na dzień 27 marca 2019 r.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Który klub z Nice 1. LŻ najlepiej radzi sobie w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • yes Zgłoś komentarz
    Z tego co wiem, to w tym roku ROW jeszcze nie jechał. "i w połączeniu z wynikami sportowymi powoduje to, że ROW Rybnik często jest na ustach całej "żużlowej Polski"" - bycie na ustach
    Czytaj całość
    całej jest z różnych przyczyn. Żeby było jasne - nie jestem przeciw ROW-owi a na jego meczach byłem/bywałem już ponad 50 lat temu.