PSŻ Poznań najlepszy w rankingu social mediów w 2. LŻ. Wygrała wszechstronność
Media społecznościowe to obecnie podstawowa forma komunikacji klubu z fanami. Sprawdziliśmy, jak w tym temacie radzą sobie ekipy z 2. Ligi Żużlowej. Zobaczcie ranking popularności ich kanałów social media.
7. miejsce: OK Kolejarz Opole
Facebook: 2 675 fanów (7. miejsce w lidze)
Instagram: 746 fanów (7. miejsce w lidze)
Twitter: 935 fanów (5. miejsce w lidze)
Youtbe: 11 447 wyświetleń (6. miejsce w lidze)
Kolejarz Opole to główny faworyt w walce o awans do Nice 1.LŻ, jednak jeżeli chodzi o social media to jest na końcu drugoligowej stawki. Opolanie bardzo słabo wypadają pod względem zasięgów na najpopularniejszych mediach społecznościowych w Polsce. Jedno jest pewne: w obecnych czasach sam wynik sportowy nie wystarcza, dlatego klub z większą siłą powinien postawić na rozwój social mediów. Bliższe relacje z kibicami to lepsza frekwencja na trybunach i więcej sponsorów, a każde dodatkowe środki przydadzą się w przypadku ewentualnego awansu do pierwszej ligi.
Zobacz także: Junior może zrobić różnicę
Ranking został sporządzony na podstawie sumy zajętych miejsc w lidze pod względem zasięgów na każdym oficjalnym klubowym koncie z czterech głównych kanałów mediów społecznościowych. Zespół z największą sumą zajmuje ostatnie miejsce, natomiast z najmniejszą - wygrywa. Dane na dzień 26 marca 2019 r.
Aktualne składy drużyn: PGE Ekstraliga -> | Metalkas 2. Ekstraliga -> | Krajowa Liga Żużlowa ->
-
P0ZNANIAK Zgłoś komentarznawet byśmy awansowali do e-ligi ;).
-
Poznaniak z Gorzowa Zgłoś komentarzTo prawda, "umiemy w internety", teraz pora pokazać dominację na torze. Do dzieła Skorpiony!