Raport WP SportoweFakty: Kluby PGE Ekstraligi w social media

Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski

7. miejsce: ROW Rybnik (rok temu nienotowany)

Facebook: 7 869 fanów (rok temu 5 698)
Twitter: 919 fanów (309)
Instagram: -
YouTube: Rybnicki Magazyn Żużlowy

Beniaminek PGE Ekstraligi względem zeszłego roku, jak każdy inny zespół, zanotował wzrost fanów na każdym z serwisów na którym jest obecny, ale... klubu ciągle nie ma na Instagramie, co z pewnością należy zapisać in minus. Głód wielkiego żużla na górnym śląsku jest jednak duży. Powrót po wielu latach do Ekstraligi być może będzie miał również pozytywne przełożenie na działa klubu w mediach społecznościowych. ROW nie ma swojego kanału na YouTube, ale na profilu "Kasperek Media" emitowany jest regularnie Rybnicki Magazyn Żużlowy.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 29.12.2015.

Czy śledzisz za pomocą mediów społecznościowych zespół, któremu kibicujesz?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (17)
  • yes Zgłoś komentarz
    Kluby i tak muszą starać się działać i unikać kłopotów. Nie jest lekko/łatwo być żużlowym klubem sportowym.
    • Maciusia Bajka Zgłoś komentarz
      Chyba można zamienić kolejność Rybnika z Grudziądzem no chyba, że wyznacznikiem jest Facebook a pozostałe portale tak tylko figurują w tym zestawieniu
      • sympatyk żu-żla Zgłoś komentarz
        Każdy ranking podsumowuje jakiś okres czasu.,ten n,p, w mediach, czy to się przekłada na wynik jakiegoś klubu,zależy jak kto uważa,. Raczej kluby wiedzą jakie jest zainteresowanie
        Czytaj całość
        działalnością klubu przez fanów,Kibic nie rozdzieli się nie może być w kilku miejscach jednocześnie więc szuka różnych źródeł wiedzy na dany temat ,Media właśnie taką rolę tworzą,różnymi kanałami,ta wiedza przepływa,różnie interpretowana.
        • Spar Zgłoś komentarz
          Falubaz to jest superrrr klub:)
          • DanGW Zgłoś komentarz
            Nie wiem co wnosi ten rankingm, bo to tylko pokazuje ile kluby mają wirtualnych jaśków, którzy sie w żadnej sposób nie dokładają do wyniku klubu. O wiele więcej mówi ranking ostatnio
            Czytaj całość
            zrobiony publiczności z ostatnich lat. Tutaj to tylko witualna liczba, która nijak się przekłąda na cokolwiek. Prosty przykład. Leszno z 15tys skoczyło na 45tys. Widać, że po zdobyciu złota, a ilu z tych ludzie będzie kibicować w przyszym roku jak już nie będą tak zafascynowani? A lajki zostaną i będą mówić o niczym.
            • Piter P Zgłoś komentarz
              Bo Falubaz to jest potęga....na glinianych nogach. Jeżeli w tym sezonie nie pojedzie w finale - zwali się. I już nie wstanie.
              • brazzo14 Zgłoś komentarz
                Nie wiem jak Wy ale jak patrze na każde zdjęcie to dla mnie już by mogła liga jechać :):):)
                • lukim81 Zgłoś komentarz
                  Każdy niemal zawodnik ma facebooka lub twittera a o stronie internetowej nie wspomnę,społecznościowe media mają mocną siłę przebicia.
                  • moherowy beret Zgłoś komentarz
                    jeszcze troche i w rzeszowie bedzie internet, nie mylić z internatem!
                    • BartekzZG Zgłoś komentarz
                      Co raz wiecej seniorów zaklada facebooka.