Ranking tunerów. Czy ktoś wreszcie zrzuci z podium Petera Johnsa?
Dariusz Ostafiński
6. Marcel Gerhard. Początkowo jego silnik GTR testował Chris Harris, ale w tym roku jednostka trafiła do ramy motocykla Fredrika Lindgrena i poszło. Szwed był wyróżniającym się zawodnikiem cyklu. Wadą silnika GTR jest cena. Jest droższy od GM-a po tuningu. Zaletą jest żywotność. Zawodnicy wciąż jednak podchodzą do tego wynalazku z pewną taką nieśmiałością.
Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (15)
-
KSFZ Zgłoś komentarzBanda maruderow.Ciągle te same jeczace niki. Nie podoba się to nie czytajcie. Ale nie płaczą na forum ale ciągle czytają sadomasochiści.
-
sympatyk żu-żla Zgłoś komentarzRywalizacja między tunerami jest zawsze.Wiadomo kto ma więcej klientów ten ma kasę i robotę.Dla tego musi się starać aby były wyniki na jego silnikach.
-
Kurski Zgłoś komentarzMacie tutaj wszystko na jednej stronie, mordy Wy moje :D http://sportowefakty.wp.pl/kibice/17947/blog/14260/tunerzy-i-ich-rajderzy Precz z syfami !
-
Kurski Zgłoś komentarzNajlepsze są wiejskie silniki od Krzysia Kadeta haha :D
-
Cysio Zgłoś komentarzZa rok Johns znów będzie brylował. Na jego silniki przesiada się Walasek ;)
-
Franciszek Krawczyk Zgłoś komentarzTylko Misiewicz panie Macierewicz!!!!!!
-
Byk Bodzioncy UT Zgłoś komentarzPo tytule widać że to artykuł ostafy.Tylko on pisze takie pierdoły.
-
LeszczynskiBYK Zgłoś komentarzProponuje podziełić na 90 stron, zamiast 9 - będzie jeszcze więcej odsłon.