W rankingu social media na Falubaz nie ma mocnych. I to już kolejny raz!

Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski

7. miejsce: Grupa Azoty Unia Tarnów 

Facebook: 24 360 fanów
Twitter: 4 386 fanów
Instagram: 7 496 fanów
YouTube: 56 289 wyświetleń
Snapchat: uniatarnowzssa

Beniaminek PGE Ekstraligi, tak jak GKM, dość aktywnie prowadzi profile w popularnych portalach społecznościowych i trzeba to docenić. Przyczepić można się jedynie do liczby materiałów wideo publikowanych na YouTube. W 2017 roku było ich tylko kilka i dotyczyły głównie zakulisowych wydarzeń z meczów ligowych. Ogólnie jednak fani korzystający z popularnych serwisów mogą być na bieżąco z wszystkim, co aktualnie dzieje się w tarnowskim klubie.

ZOBACZ WIDEO Z 1:5 na 4:2. W finałowym biegu na Motoarenie działo się!
Czy śledzisz profile klubów żużlowych w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (16)
  • Bezwzględny Zgłoś komentarz
    Chyba cos pochrzaniliscie z youtubem
    • Petrus Zgłoś komentarz
      "W rankingu social media na Falubaz nie ma mocnych". Za to w rozgrywkach Ekstraligi, są od nich mocniejsi.
      • Na zawsze Falubaz Zgłoś komentarz
        ...uj z tymi mediacostam. Na stadiony by przyszli, przyjaciele od klawiatury
        • mrfreeze Zgłoś komentarz
          Znowu najlepsi. Tym razem online.
          • Kriss83 Zgłoś komentarz
            A like- ów przypadkiem nie można kupić??;) może dlatego Falubaz teraz nie ma kasy na porządne transfery ;)))
            • Spar Zgłoś komentarz
              No i szafa gra:)
              • obserwator SE Zgłoś komentarz
                I to jakby wyjaśnia pojęcie magii odnośnie Falubazu :) Ale cieszy też, że "Lubusczyzna" rządzi.
                • FC Zgłoś komentarz
                  Nie wiem jak u innych ale profil facebookowy torunskiej drużyny zrobił duży progres jakościowy. nie ma dnia bez jakiegoś newsa, w trakcie sezonu dużo konkursów, typowań zawodów ligowych
                  Czytaj całość
                  i nieligowych, żużlowych i nieżużlowych (np. skoki narciarskie). duży szacunek do fana, odpowiadanie na pytania, sporo zdjęć z aktualnych prac na MA, szacunek i wykorzystywanie nazwy Apator co pokazuje elastyczność klubu. kiedyś było o wiele gorzej. może fanów wielu nie przybyło, ale niepotrzebne mi obserwowanie innych profili o tematyce klubowej, bo tu mam wszystko, włącznie z wydarzeniami kibicowskimi.
                  • Saddam Zgłoś komentarz
                    Dziwnie się patrzy na takie zestawienia wiedząc, że Ronaldo ma 122 miliony na samym fejsbuku.