3. Jan Andersson. W ostatnich latach numer dwa, ale teraz było trochę gorzej. Inna sprawa, że młodzi Polacy, głównie Patryk Dudek i Bartosz Zmarzlik robili Szwedowi świetną reklamę. Dudek rozbił rywali w Grand Prix Challenge, natomiast Zmarzlik do połowy sezonu korzystał głównie z silników Szweda i dobrze na tym wychodził.
Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (15)
-
KSFZ Zgłoś komentarz
Banda maruderow.Ciągle te same jeczace niki. Nie podoba się to nie czytajcie. Ale nie płaczą na forum ale ciągle czytają sadomasochiści. -
sympatyk żu-żla Zgłoś komentarz
Rywalizacja między tunerami jest zawsze.Wiadomo kto ma więcej klientów ten ma kasę i robotę.Dla tego musi się starać aby były wyniki na jego silnikach. -
Kurski Zgłoś komentarz
Macie tutaj wszystko na jednej stronie, mordy Wy moje :D http://sportowefakty.wp.pl/kibice/17947/blog/14260/tunerzy-i-ich-rajderzy Precz z syfami ! -
Kurski Zgłoś komentarz
Najlepsze są wiejskie silniki od Krzysia Kadeta haha :D -
Cysio Zgłoś komentarz
Za rok Johns znów będzie brylował. Na jego silniki przesiada się Walasek ;) -
Franciszek Krawczyk Zgłoś komentarz
Tylko Misiewicz panie Macierewicz!!!!!! -
Byk Bodzioncy UT Zgłoś komentarz
Po tytule widać że to artykuł ostafy.Tylko on pisze takie pierdoły. -
LeszczynskiBYK Zgłoś komentarz
Proponuje podziełić na 90 stron, zamiast 9 - będzie jeszcze więcej odsłon.