PSŻ Poznań najlepszy w rankingu social mediów w 2. LŻ. Wygrała wszechstronność

Artur Babicz
Artur Babicz

2. miejsce: Euro Finance Polonia Piła 

Facebook: 9 688 fanów (2. miejsce w lidze)
Instagram: 1 369 fanów (3. miejsce w lidze)
Twitter: 1 262 fanów (4. miejsce w lidze)
Youtube: 1 219 760 wyświetleń (1. miejsce w lidze)

Euro Finance Polonia Piła jest bezkonkurencyjna jeżeli chodzi o zasięg wygenerowany na Youtube. Żaden klub 2. LŻ nawet nie zbliżył się do tego wyniku i niewiele wskazuje, aby w najbliższym czasie to się zmieniło. Na innych kanałach też widać, że w Pile mają jakiś plan na komunikację i starają się go realizować. Śledząc media społecznościowe Polonii widać, że to drużyna, która spadła z wyższej klasy rozgrywkowej. Jednak to ideału tutaj jeszcze sporo brakuje.

Zobacz także: Zmiany w Zarządzie Polonii Piła

Który klub 2. LŻ najlepiej prowadzi media społecznościowe?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (2)
  • P0ZNANIAK Zgłoś komentarz
    Pięknie się czyta takie artykuły o naszym klubie. Jak widać, brylujemy bezapelacyjnie w II lidze. Sądzę, że gdyby zestawić nas w I lidze to też zajęlibyśmy wysokie miejsce a może
    Czytaj całość
    nawet byśmy awansowali do e-ligi ;).
    • Poznaniak z Gorzowa Zgłoś komentarz
      To prawda, "umiemy w internety", teraz pora pokazać dominację na torze. Do dzieła Skorpiony!