Znamy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Najlepszy zdeklasował rywali
3. Bartosz Zmarzlik - 4 824 385 zł
Ostatni sezon na pewno nie był najlepszy w karierze gorzowianina pod względem medialnym. Jako jedyny z czwórki naszych reprezentantów zanotował spadek swojej wartości reklamowej (o niespełna 4 proc.)
Mniejsza obecność Zmarzlika w mediach to z pewnością pochodna wysokiej dyspozycji pozostałych polskich zawodników. Gorzowianin został przyćmiony przez innych reprezentantów Polski w SGP i nie pomogły mu nawet pozostałe sukcesy (m.in. złoto World Games czy najwyższa średnia biegopunktowa w PGE Ekstralidze).
Nawet pomimo spadku wartości reklamowej wychowanka Cash Broker Stali Gorzów, zawodnik wygenerował wynik na poziomie 4,8 mln zł. Ta kwota z pewnością cieszy każdego sponsora Bartosza Zmarzlika. Dodatkowo przeglądając historyczny ekwiwalent reklamowy gorzowianina, który wyliczyła firma Newspoint, marki wspierające Zmarzlika od kilku lat mogą liczyć na bardzo dużą reklamę.
-
speed01 Zgłoś komentarzNajbardziej medialny jest zdecydowanie Hiena. Minimum pięć nic nie wartych artykulików o niczym na dzień. Brawo "redaktorze"!
-
Docent Zgłoś komentarzPanie Redaktorze, abstrahując od tematu, przymiotniki ( tu: "polscy" ) piszemy małą literą...