Znamy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Najlepszy zdeklasował rywali

Artur Babicz
Artur Babicz

3. Bartosz Zmarzlik - 4 824 385 zł

Ostatni sezon na pewno nie był najlepszy w karierze gorzowianina pod względem medialnym. Jako jedyny z czwórki naszych reprezentantów zanotował spadek swojej wartości reklamowej (o niespełna 4 proc.)

Mniejsza obecność Zmarzlika w mediach to z pewnością pochodna wysokiej dyspozycji pozostałych polskich zawodników. Gorzowianin został przyćmiony przez innych reprezentantów Polski w SGP i nie pomogły mu nawet pozostałe sukcesy (m.in. złoto World Games czy najwyższa średnia biegopunktowa w PGE Ekstralidze).

Nawet pomimo spadku wartości reklamowej wychowanka Cash Broker Stali Gorzów, zawodnik wygenerował wynik na poziomie 4,8 mln zł. Ta kwota z pewnością cieszy każdego sponsora Bartosza Zmarzlika. Dodatkowo przeglądając historyczny ekwiwalent reklamowy gorzowianina, który wyliczyła firma Newspoint, marki wspierające Zmarzlika od kilku lat mogą liczyć na bardzo dużą reklamę.

Czy żużel częściej powinien pojawiać się w mediach?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (2)
  • speed01 Zgłoś komentarz
    Najbardziej medialny jest zdecydowanie Hiena. Minimum pięć nic nie wartych artykulików o niczym na dzień. Brawo "redaktorze"!
    • Docent Zgłoś komentarz
      Panie Redaktorze, abstrahując od tematu, przymiotniki ( tu: "polscy" ) piszemy małą literą...