Znamy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Najlepszy zdeklasował rywali

Artur Babicz
Artur Babicz

2. Przemysław Pawlicki - 8 963 369 zł

Drugie miejsce sensacyjnie przypadło dla Przemysława Pawlickiego, którego wartość reklamowa w minionym sezonie została oszacowana na niemal 9 mln zł. Ten wynik jest o tyle zaskakujący, że poza awansem do cyklu SGP zawodnik zawodnik MRGARDEN GKM Grudziądz nie miał zbyt wielu sukcesów.

Wartość reklamowa wychowanka Unii Leszno wzrosła aż o niemal 125 proc. w porównaniu do sezonu 2017. Ten wynik najlepiej pokazuje jaką wartość zarówno dla zawodnika, jak i jego sponsorów ma walka o tytuł Mistrza Świata.

Czy Przemysław Pawlicki utrzyma swoją wartość? Tutaj kluczowa będzie jego dyspozycja w Grand Prix. Jeżeli nie będzie walczył o najwyższe cele to bardzo szybko może stracić zainteresowanie ogółu mediów.

Czy żużel częściej powinien pojawiać się w mediach?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (2)
  • speed01 Zgłoś komentarz
    Najbardziej medialny jest zdecydowanie Hiena. Minimum pięć nic nie wartych artykulików o niczym na dzień. Brawo "redaktorze"!
    • Docent Zgłoś komentarz
      Panie Redaktorze, abstrahując od tematu, przymiotniki ( tu: "polscy" ) piszemy małą literą...