Znamy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Najlepszy zdeklasował rywali
Artur Babicz
2. Przemysław Pawlicki - 8 963 369 zł
Drugie miejsce sensacyjnie przypadło dla Przemysława Pawlickiego, którego wartość reklamowa w minionym sezonie została oszacowana na niemal 9 mln zł. Ten wynik jest o tyle zaskakujący, że poza awansem do cyklu SGP zawodnik zawodnik MRGARDEN GKM Grudziądz nie miał zbyt wielu sukcesów.
Wartość reklamowa wychowanka Unii Leszno wzrosła aż o niemal 125 proc. w porównaniu do sezonu 2017. Ten wynik najlepiej pokazuje jaką wartość zarówno dla zawodnika, jak i jego sponsorów ma walka o tytuł Mistrza Świata.
Czy Przemysław Pawlicki utrzyma swoją wartość? Tutaj kluczowa będzie jego dyspozycja w Grand Prix. Jeżeli nie będzie walczył o najwyższe cele to bardzo szybko może stracić zainteresowanie ogółu mediów.
Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (2)
-
speed01 Zgłoś komentarzNajbardziej medialny jest zdecydowanie Hiena. Minimum pięć nic nie wartych artykulików o niczym na dzień. Brawo "redaktorze"!
-
Docent Zgłoś komentarzPanie Redaktorze, abstrahując od tematu, przymiotniki ( tu: "polscy" ) piszemy małą literą...