Żużel. Ranking social mediów 2. Ligi Żużlowej. PSŻ Poznań zdominował konkurencje

Przygotowaliśmy zestawienie klubów z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi w 2. Lidze Żużlowej. Nie ma co ukrywać, kluby z tego poziomu rozgrywkowego różnie podchodzą do tego typu aktywności. Jednakże lider zdecydowanie przewyższa rywali.

AB

7. miejsce - Wolfe Wittstock 

Ostatnie miejsce w naszym rankingu zajmuje Wolfe Wittstock. Rok startów na poziomie 2. Ligi Żużlowej nie wpłynął znacząco na zwiększenie popularności mediów społecznościowych niemieckiego zespołu. Zresztą niewiele też się w nich dzieje, więc słabe zainteresowanie nie jest tutaj niczym nadzwyczajnym. Na pewno Niemcy mają w tej kwestii wiele do zrobienia. Jeżeli tylko zaangażowaliby się w minimalny sposób, z pewnością w przyszłym roku wyglądałoby to zdecydowanie lepiej.

Liczba polubień na portalu Facebook: 4 511 (6. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Instagram: 1 079 (5. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Twitter: 48 (7. miejsce)
Liczba wyświetleń na portalu YouTube: brak

Dane na dzień 29 stycznia 2021 r.

ZOBACZ WIDEO Matej Zagar gościem "Żużlowej Rozmowy". Obejrzyj cały odcinek!

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (2)
  • P0ZNANIAK Zgłoś komentarz
    Ponownie zajęliśmy pierwsze miejsce w tej kategorii, super fajnie, normalnie nic tylko skakać pod sufit z radości ;D. Tylko, że to takie zwycięstwo na otarcie łez bo na stadionie II liga
    Czytaj całość
    jak była tak jest nadal i nic w tej kwestii do końca przyszłego sezonu się nie zmieni ;).
    • PaaZy Zgłoś komentarz
      Świetnie PSŻ! Żeby tylko ta popularność socjalmediów, przełożyła się na awans do 1 ligi