F1: sześć ważnych pytań przed drugą turą testów. Czy Williams odrobi straty?
Katarzyna Łapczyńska
Czy Haas poradzi sobie z awaryjnością?
Ubiegły tydzień był dla ekipy Haasa mieszanką euforii i złości. Z jednej strony kierowcy wypadli bardzo przyzwoicie w tabeli czasów, z drugiej zaś, aż cztery z jedenastu czerwonych flag były spowodowane problemami zawodników teamu Gunthera Steinera. Takie problemy nie mogą się powtarzać. Haas twierdzi, że głównym powodem była elektronika.
Wyniki Kevina Magnussena i Romaina Grosjeana można uznać za dobre, biorąc pod uwagę fakt, że obaj swoje najlepsze czasy osiągnęli na oponach C3. Po skorygowaniu czasów według schematu Pirelli, Francuza zobaczylibyśmy na trzeciej pozycji w tabeli, ze stratą nieco ponad pół sekundy do Charlesa Leclerca.
Polub Sporty Motorowe na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (7)
-
Michal Furmaniak Zgłoś komentarzTaa. Ciekawe gdzie. Pozdro.
-
konwicjusz Zgłoś komentarzpoprawić stabilność na zakrętach? A może jednak w? A może też jeżdżą na bolidach?
-
darkavenger Zgłoś komentarz"miększej" ?, do jakiej panienka szkoły chodziła ?